|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Da tenker jeg ikke på ting man må delta i.
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg har arrangert 10 talls dataparty, både store på TG på hamar og mindre lokale. Helt uten betaling. Synes det er givende å gi ungdommen (haha jeg er jo bare 23 selv men deltagerene er en del yngre som oftes) et rusfritt tilbud utenom idretten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Tja.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Nå er ikke guttungen med i hverken korps eller idrettslag, så der slipper vi billig unna dugnader.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Ja, frivillighet er en stor el av meg tror jeg. Nå er jeg faktisk ikke engasjert i noe, men jeg har sagt at jeg stiller som speiderleder den dagen guttungen starter i speider (til høsten tenker jeg).
![]() |
#10 |
Javel
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Nei, jeg sender mannen he he
![]() |
#11 |
Stiv
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg bor også i en bygd med lang dugnadstradisjon. Det er ikke enkelt å komme seg unna, for det er mange som stiller opp og det forventes at de fleste bør delta på et-eller-annet. Jeg synes det er fint at det fungerer sånn, for det arbeidet som utføres på bygdedugnadene er med på å øke trivselen i bygden.
![]() |
![]() |
#13 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?
Jeg har deltatt i den lokale 17. mai komiteen, dugnader i nærområdet uten å måtte, har sittet i et 20-talls organisasjoner, men er med i bare en utenom ungegreier nå. Men jeg vil veldig gjerne slippe den lokale hundeklubben |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Foreløpig deltar vi bare på dugnad i borettslaget, men det er den eneste vi blir bedt om å gjøre også.
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jepp, det gjør jeg. Jeg sitter i SU (og har gjort det hvert år), jeg deltar på dugnader i barnehagen og borettslaget, og etterhvert hvis Glitterbarnet involverer seg i en fritidsaktivitet, så kommer jeg nok til å engasjere meg der også. I tilegg er jeg engasjert i styret til en liten, lokal organisasjon som jobber med et prosjekt i nærmiljøet. Ubetalt,d et også. Selv om jeg bor i byen!
Sist redigert av Tallulah : 13-04-10 kl 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Telte SU/FAU, altså? Jeg har vært FAU-leder. Og så har jeg tilbrakt mye tid med å lære småsopper å stelle hester/ri, og handicapridning. Jøss, jeg er jo rene Moder Theresa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg har jobbet veldig mye frivillig i mitt liv, og gjør det nå også, selv om kapasiteten er noe redusert ift det barnløse studentlivet.
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?Jeg er klassekontakt for klassen til eldstemann, og var klassekontakt både da han gikk i første og andre. Teller det? Jeg satt også fem år i styret i en frivillig organisasjon. Hadde ungene min vært aktive i ting og tang, så hadde jeg kanskje engasjert meg, men siden de ikke er med på aktiviteter som krever foreldreinnsats, så blir det per def ikke noe av det.
![]() |
#20 |
Helt konge
|
Naturlig for hvem? Er det virkelig naturlig for alle å ta et år i FAU? Tror ikke det. Det er heller ikke naturlig for alle å stille som klassekontakt. Det er stadig klasser som ikke har det en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|