|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Tuter du på kjøreskolebiler?Ja, gjør du det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei jeg gjør ikke det, og jeg syntes det er superteit å tute om noen kveler motoren uansett. Syntes det er bra folk velger ta lappen for de setter seg i en bil og kjører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Sitter jeg bak rattet, sitter jeg i en kjøreskolebil.. har selv opplevd å bli tutet på, men bare en gang fordi jeg aldri tok luken i rundkjøringen. Var jo som å kaste seg på en karusell
![]() |
#4 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Jeg kan bare ikke forstå hva hun ville oppnå med det. Jeg ble jo bare ennå mer stresset og ikke minst sint. Jeg kvelte den faktisk en gang til, men det tror jeg var sjebnen. Hun fortjente den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, ikke hvis jeg har registrert at det er en skolebil. Det er ikke noe stas å sitte inni der og streve også skal noen begynne å "mase" med tuting i tillegg, det har jeg selv erfart.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 15-04-10 kl 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?
Den situasjonen har jeg mer forståelse for. Eleven skapte da en farlig situasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Jeg tuter stort sett bare for å avverge fare, så det gjøres uansett om det er skolebil.
![]() |
#11 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Jepp.
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Selvsagt ikke. Jeg turer normalt bare hvis jeg er redd for å bli påkjørt av en bil som ikke ser meg eller for å "vekke" folk som har sovnet i et lyskryss (og ikke tre sekunder etter at det skiftet til grønt heller, kan jeg jo legge til). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
Enig med deg. Én gang vurderte jeg å tute på en bil som tydeligvis ikke skjønte at det var flettefelt og ikke vikeplikt, men jeg tok meg i det og antok at min tuting neppe hadde vært egnet til å forklare vedkommende forskjellen.
![]() |
#17 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
enig. Jeg husker jeg og mannen var temmelig sjokka da vi var på bryllupsreise i barcelona. Vi syns det var ualminnelig mye tuting utafor vinduet, og spurte en lokal kar vi kom i snakk med etter en stund. Han forklarte at de tutet fordi det var rødt lys
![]() |
#18 |
intro
|
![]() |
![]() |
#20 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Dei einaste gongane eg tutar i trafikken er dersom det kan unngå farlege situasjonar (eit par gongar eg har holdt på å bli påkøyrd av bilar som ikkje har holdt vikeplikta). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|