|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Vi skal kjøpe garderobeskap til barnerommene og tenkte å kjøpe PAX i 100 cm bredde. Men når jeg prøver garderobeplanleggeren får jeg ikke opp noen midtdeler i skapet, som er vanlig i andre garderobeskap på 100 cm?
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Vi har nettopp grublet over dette (kanskje av samme grunn hva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Hvis du kjøper dobbeltskap på 100 cm får du ingen midtvegg. Jeg har akkurat vært der og handlet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Ja, der svarte Apan samtidig med meg ser jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Du får ingen midtdeler nei, men de har en sånn 50 cm stang som kan festes i et 100 cm skap, slik at du får til den losningen du skisserer.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Takk for svar, da var det som vi trodde!
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Palmen, har du kjøpt 1m eller 2 x 0,5m?
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?De på 100 cm har ingen midtvegg, nei. Da må du ha to stammer på 50 cm. Vi har gått for sistnevnte, og er veldig fornøyd med det. Vi har satt opp Paxgarderober alle 3 stedene vi har bodd, så vi har montert nærmere 20 skap snart...
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Takk for tips. Gjenstår bare å finne ut av innredning da. Hyller er uaktuelle, de finner jeg ingenting i. Må ha noe som kan trekkes ut.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?100 cm treskuffer hadde jeg gått for om det 'passer'
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Vi har to 50 cm i gangen - for å slippe å åpne begge dører når vi skal ha opp skuffer. Til storebrors rom skal vi bare ha skuffer nederst, da har vi valgt 100 cm stamme, med Antonius trådkurvstativ skrudd fast nederst. Tilsammen 10 små skuffer. Over det har vi hyller og stang som går over hele skapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Vi har 0,50 skap på alle hoye skap, det som skal bli et 70 cm hoyt skap på enden av rekka er 100 bredt. Det skal bli skoskap, antageligvis kun med to brede skuffer. (skodingsene tar ikke nok par, her må det stables!)
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Obs obs, om man planlegger å bruke 75 cm skapstammer så finnes det ikke vanlige skapdører, kun skyvedører (og du må da ha to stammer)
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?
Det visste jeg ikke. Da var det kanskje ikke fullt så smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?På vårt garderoberom har vi et hjørne, men vi valgte bort hjørneløsningen. Jeg har et 75 cm skap med heng og hylle. Dette er da til frakker, kjoler og andre lange ting. Samt at jeg kan putte en koffert e.l. i bunnen av skapet.
![]() |
#16 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Jeg har to 50 cm moduler ved siden av hverandre på storesøsters rom. Nederst har vi trådkurver som kan trekkes ut, tre stykker. Deretter en hylleplate (fordi en trådkurv her ville kommet i konflinkt med dørhengselet), så en trådkurv til over der igjen. Jeg har valgt takhøye skap, helt øverst har jeg en hylle, og under denne har jeg montert garderobestang akkurat så høyt at jeg rekker opp dit når jeg strekker meg. På den øverste hylla har jeg tøy som er utenom sesong, strikkedrakta til lillebror osv.
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Hengslene, ja. Det må jeg huske på når vi skal innrede.
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?Jeg har Pax skap i 1 meters breddeog elsker trådkurvene med samme bredde.
![]() |
|
|