|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Hvilken blender takler hverdagen?Jeg lagde smoothies her en morgen, og da gikk pinadø blenderen til h****. Røykskyen sto, og den takket for seg på en særdeles dramaqueen-aktig måte. Jeg må ha ny, en som takler frosne bær og is, men som ikke koster skjorta. Forslag?
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Jeg tror denne må være den sterkeste du kan få tak i. http://www.blendtec.com/willitblend/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Klarte ikke legge til bilde, så måtte google den. Og se hva jeg fant: http://forbrukerportalen.no/produkter/14836/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Vi har en kraftig sak fra Wilfa på 1200W og er kjempefornøyd med den. Den koster rundt tusen-lappen.
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?
Denne fikk vi til bryllupet og jeg synes den er super. Nå skal det sies at min gamle kom fra nille og begynte å lukte svidd gummi, men denne har til og med egen isknuse-funksjon og noen års garanti, så hvis det er smoothies du lager så holder den nok!
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
Bare husk at testen er fra 2007 og mangler flere av blenderne som har kommet etterpå.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har denne. Den kostet 999,-. Den er helt ok. God, altså. Jeg har ikke så mye å sammenligne med, siden min forrige var en drittsak fra Bilka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Vi har en kitchenaid og er strålende fornøyd. Nå oppfyller den kanskje ikke pris kravet ditt. Tror jeg betalte ca 15-1600 kr for den.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Jeg har Kitchen Aid og syns faktisk ikke den er så veldig sterk. Jeg hører at den sliter med en ikke så veldig stor mengde isbiter og frosne bær. Hadde trodd den skulle være litt tøffere. Sjekk tester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Blenderen til Kitchen Aid er faktisk bare på 500W og det er nedre grense på hva man bør ha.
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Og så hører jeg rykter om at den er sølete å helle fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Vel, etter tråden der jeg spurte hva folk brukte sin Kitchen Aid til (
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?...og det er der Phillipsen kommer inn i bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?De mest entusiastiske superfood og rawfood-folka, som sikkert blender 60-70% av alt de spiser, sverger stort sett til blendtech eller vitamix.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Vi har den United linket til (evt en nyere modell, det er jeg usikker på, men den ser lik ut), og er svært fornøyde med den. Vi bruker blender mye, og har slitt ut flere. Dette er til nå den vi er mest fornøyde med. Den er i tillegg den minst bråkete av de vi har hatt, og det er jo et pluss. Vi betalte vel rundt tusenlappen for den.
![]() |
#20 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Hvilken blender takler hverdagen?Jeg har en klassisk KitchenAid hjemme og en retroaktig Hamilton Beach-blender på feriestedet. Er veldig fornøyd med begge, men KA har flere funksjoner - HB har bare innstilling mht. hastighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|