Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stilig jeans til dame over 30!?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 16:08   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stilig jeans - tips ønskes!!

Må ha nye jeans.Vil gjerne finne ei som er kul, stilig og moderne Men den må ikke ha så vannvittig lavt liv... Er ikke sylfide, men litt rund i kantene
Gjerne ei som kan brukes på byen med en pen topp til...
Tips ønskes

Sist redigert av Carpe Diem : 29-01-07 kl 19:48.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 16:10   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stilig jeans til dame over 30!?

Jeg er kjempefornøyd med Lee buksene mine. Modellen heter powell og den er ganske smal i beina selv om det er god plass til rumpe og lår. Livhøyden er middels vil jeg si.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:47   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*abonnerer*

Jeg har en fasong som gjør det helt håpløst å kjøpe olabukser. De fleste(?) modeller stopper jo ca. 10 cm nedenfor midjen, noe som er helt katastrofalt på min milde pærefasong, og ingen bukser har plass til rumpe og lår.

Gammel 29-01-07, 19:22   #4
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er noen eksempler på jeans som blir for fjortis for meg:

Gammel 29-01-07, 19:29   #5
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan anbefale Simply Wish fra B-young. De er litt midt imellom på høyden og i strech materiale. De koster 299,- men det er mulig at de fortsatt er på salg til 199,-.

KNALLFORNØYD!
PS! Bare pass på at du tar en mindre str en den som passer, for strech blir litt store etter en dags bruk.

Gammel 29-01-07, 19:35   #6
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har funnet noen på Vero Moda som ikke er så lave i livet.

Gå å spør betjeningen i ulike butikker. De vet som regel hva de har i hyllene.
Jeg pleier å spørre og har funnet mange fine på den måten.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 19:58   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Kan anbefale Simply Wish fra B-young. De er litt midt imellom på høyden og i strech materiale. De koster 299,- men det er mulig at de fortsatt er på salg til 199,-.

KNALLFORNØYD!
PS! Bare pass på at du tar en mindre str en den som passer, for strech blir litt store etter en dags bruk.

Den kjøpte jeg og.. til 299
Men, de til 599 er penere da For de er tykkere i stoffet, og "løfter" blant annet rompa litt bedre

Jeg bruker jevnt over 44 i str (HM og sånn) - og kjøpte str 38 på B Young (den til 299 ) Og den er allerede litt vid.

Så jeg anbefaler å legge i noen hundrelapper til, og kjøpe Simple Wish buksa til 599 istedet

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 16:13   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Her er noen eksempler på jeans som blir for fjortis for meg:

Disse er IKKE fjortis!!! De er BÅNN HARRY!!!!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 08:47   #9
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av alle steder fant jeg to jeans hos Lindex for ett par uker siden. Jeg tror jeg har en merkelig kropp, for jeg må prøve..ja...15-20 bukser i forskjellige str. og fasonger før jeg finner noen som passer. Og på Lindex fant jeg to som satt som ett skudd. Og de var ikke lave i livet heller. Og ikke oppunder armene.

Lee, Levis, Diesel etc. kan jeg bare glemme. Jeg har ennå ikke funnet noen som passer i de merkene. Men sånn er det når man er smalere rundt livet enn rompa og hoftene tilsier.

Men de knebuksene med krone på lommene var vel ikke harry vel? ikke spesielt fjortis heller.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 09:03   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den øverste var jo kjempe søt! Den vil jeg kjøpe, og gå med nå jeg begynner å få gravidemage! Tenk deg hvor flott det blir!
Og den nederste hadde vært flott uten gullsjablonger.

Gammel 04-02-07, 10:20   #11
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hææ? Jeg syns de var lekre jeg

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:31   #12
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke fordra traader hvor klaer har noe med alder aa gjöre, i alle fall ikke jeans!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:13   #13
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg kan ikke fordra traader hvor klaer har noe med alder aa gjöre, i alle fall ikke jeans!

Hvorfor det
Synes du alle typer bukser passer alle aldre? Det synes ikke jeg...

Gammel 29-01-07, 18:15   #14
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor det
Synes du alle typer bukser passer alle aldre? Det synes ikke jeg...

Bortsett fra ekstreme fjortisjeans, synes jeg at jeanspassing har med kroppsfasong ikke med alder aa gjöre.

Gammel 29-01-07, 18:17   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra ekstreme fjortisjeans, synes jeg at jeanspassing har med kroppsfasong ikke med alder aa gjöre.

Enig. Og Mom-jeans passer kanskje best over 70.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:18   #16
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Ja, men da er vi jo egentlig litt enige da!
Det var faktisk bl.a. fjortisjeansene jeg hadde i tankene....+ slike som damer over 70 går med. Liker ikke snittet på dem

Sist redigert av Carpe Diem : 29-01-07 kl 18:37.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:20   #17
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jeg ikke enig i. Er mange bukser som har typisk "fjortiss" utseende..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:39   #18
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det er jeg ikke enig i. Er mange bukser som har typisk "fjortiss" utseende..

Javel. Hvordan ser de ut, da? Der hvor jeg handler, er det langt mellom modeller som ser saa "unge" ut at jeg ikke ville kunnet kjöpt dem (om de passet, saaklart). Og jeg er nesten 40.

Gammel 29-01-07, 18:37   #19
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Dixie er litt kul
Standard

B-young har mange modeller som ikke er altfor lave i livet.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 19:28   #20
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Må ha nye jeans.Vil gjerne finne ei som er kul, stilig og moderne Men den må ikke ha så vannvittig lavt liv... Er ikke sylfide, men litt rund i kantene
Gjerne ei som kan brukes på byen med en pen topp til...
Tips ønskes

Hmm ... Du fikk 30 år til å høres uendelig gammelt ut

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.