|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Når drar dere på McDonalds/BurgerKingJeg må bare innrømme at det er noe jeg lurer på i forbindelse med jobb.
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingOg så kan jeg svare for meg selv aller først.
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Jepp. Og ikke minst etter en anstrengende lørdagshandletur, f.eks., på det skrekkelige Alnabru.
![]() |
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing
Oh yes!
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingLøveMannen og LilleVenn drar gjerne der når jeg er bortreist |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing- Når vi er bilferie
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVeldig, veldig sjelden, men oftest etter eller før et kinobesøk. Og når hele familien er skrubbsultne og desperate etter mat når vi er ute og reiser og bare må ha litt mat i systemet i en fei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing- Når vi er på vei hjem fra hytta og likevel kjører forbi Burger King som er 5 minutter før hjemme
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing* På ferie i Danmark
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingPå McDonalds reiser vi aldri, jeg har boikottet dem fra jeg var liten. Ungene har vært der på et par bursdager.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi (dvs. Glittermannen og Glitterbarnet) er kanskje på McDonalds to ganger i året, som regel i forbindelse med handling på Alnabru. Jeg spiser ikke fast food.
![]() |
#12 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingHmm..
![]() |
#13 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi er på BurgerKing hvis vi er i Sverige for å handle, greit å spise før vi kjører hjem igjen. Ellers blir det hvis vi er på vei fra ferie eller andre aktiviteter.
![]() |
#14 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingVi spiser ikke på McD, og har (heldigvis) ikke BK her vi bor. Vi spiser alltid på BK når vi er i nærheten. Det blir maks et par ganger pr år. Burgersjappene her er fæle, så hvis vi vil ha burger lager vi hjemme.
![]() |
#16 |
tankefull
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingNår vi er på bytur, og har med mellomste som er skrekkelig kresen i matveien. Pommesfrites og kyllingnuggets går som regel ned. Dette skjer dog sjelden. Kanskje 2-3 ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingKan ikke fordra Mc Donalds men Burger King spier jeg sikkert 4-5 ganger i året. Ingenting slår en svær BK burger med bacon og ost til frokost "dagen derpå", beste kur mot hangover.
![]() |
#18 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingTypisk på biltur til hytta rett fra jobb, på ferie eller reise. Har ikke vært der siden i høst en gang, mye fordi jeg ikke har bil.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKingStort sett samme grunner som over. Jeg er ikke så glad i den maten, så jeg foretrekker feks. Dolly eller kinamat, men ungene synes Maccer'n er den mest fantastiske mat på jord, visst. Men det er godt av og til.
![]() |
#20 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Når drar dere på McDonalds/BurgerKing- Når jeg er såpass sliten at jeg ikke orker lage middag.
![]() |
|
|