|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Når er 17. mai-feiringen på osloskolene?Siden vi har skolestarter i år, tenkte vi å debutere på 17. mai-feiringen på vår tilhørende skole - men jeg har klart å rote bort informasjonen fra dem. Begynner det på samme tid på alle osloskoler, og i tilfelle når?
![]() |
#2 |
lykkelig
|
![]() Sv: Når er 17. mai-feiringen på osloskolene?Det begynner ikke samtidig på alle osloskoler nei. Bare her i nærområdet med tre skoler, starter alle tre på forskjellige tider. Da må vi nok vite hvilken skole det gjelder. Evt på pm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Når er 17. mai-feiringen på osloskolene?Som regel kan du finne info på skolens hjemmeside, i den gratis lokalavisen som kommer hver uke eller på bydelsidene. Evt. ringe til skolen. Hvis ikke er det som regel rimelig safe å møte opp på tidlig ettermiddag for diverse leker.
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er 17. mai-feiringen på osloskolene?Du må se på skolenes egne nettsider:
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når er 17. mai-feiringen på osloskolene?Ja, jeg har vært der, og på skolens nettsider, der står det ingenting. Bugger. Og jeg skulle visst det i kveld for resten av dagens planer. Er det noe man ikke kan få vite gjennom FP?
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Når er 17. mai-feiringen på osloskolene?Min erfaring er at den infoen kommer utrolig sent på enkelte skoler. Jeg har i år endt med å google og finne programmet for et tidligere år, funnet lista som viser at den aktuelle skolen skal gå i byen også i år, og konkludert med at jeg antar at tidsplanen for dagen forøvrig blir omtrent lik. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|