|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() VarmkompostNoen her som driver med varmkompostering? Jeg har egentlig betemt meg for å anskaffe binge, men lurer på hvilken jeg skal gå for. Fikk en tilbudsavis fra Jula i posten denne uka, hvor de reklamerte for en Greenline-beholder til 1000 kroner, men da jeg gikk i butikken for å se på den hadde de ingen på lager. (Og de hadde en utstillingsmodell som var montert fire meter over gulvnivå, slik at det var umulig å se på den.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: VarmkompostJeg ville gått for en som har skuff/luke nede, slik at når den skal tømmes så slipper du rote oppi det som ikke er blitt ord enda.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Varmkomposthttp://www.strombergs-plast.no/kompostbjoern.php
![]() |
#5 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: VarmkompostVi har kompostbjørn, og synes den er vel verdt pengene.
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Varmkompost
Kommer definitivt ikke til å snekre selv, nei!
![]() |
#7 |
Fabelaktig
|
Kursleder nevnte tre-fire binger på markedet som var gode, mener jeg å huske, og dro frem kompostbjørn som den beste. Vi var på kurs i regi av kommunen, du kan få navnet på kursleder og sende henne en mail dersom du har spørsmål? Hun er nok mer behjelpelig enn meg.
![]() |
#8 |
trøtt
|
Har vært i kontakt med henne allerede!
![]() |
#9 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VarmkompostMange kommuner tilbyr et 2-timers komposteringskurs. De som har tatt kurset får ofte tilbud om å kjøpe varmkompostbinger til en rimeligere penge. I enkelte kommuner får man også nedsatt renovasjonsavgift om man har tatt kurset og setter i gang med kompostering. Har du sjekket om din kommune har et slikt tilbud?
Sist redigert av Marit K : 09-05-10 kl 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|