|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Dere som kan katterHva slags katter finnes? Blir alle svære og pusur-aktige? Finnes det noen dvergvarianter? Er det noen katter som er mer kosete/mindre kosete enn andre? Er det noen som egner seg mer som innekatt enn andre?
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Dere som kan katter
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Dere som kan katterSjekk disse;
![]() |
#4 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kan katterVi har to. Den ene utmerker seg på følgende måte: skogskattutseende, veldig pen men sær, nervøs, vimsete, forsiktig. Liker seg best inne, trenger ro og stabilitet.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Dere som kan katterKatter kommer i alle utgaver. Hvis du vil være sikker på type katt og type lynne må du kjøpe deg en rasekatt, da er det lettere å forutsi. Ellers vet man jo litt ved å se på mora. Eller en omplasseringskatt, da kan man jo få en voksen og ferdig katt man allerede ser hvordan blir.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Dere som kan katterHunnkatter er som regel mindre enn hannkattene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dere som kan katterTakker for tips og sånn.
![]() |
#8 |
Ad astra
|
![]() Sv: Dere som kan katterFor å si det sånn - jeg var ikke et kattemenneske, har aldri vært det, før jeg i et øyeblikks galskap falt for en liten tass som ikke hadde så mange valgmuligheter her i verden....Han var verdens skjønneste og snilleste, men litt for uredd, og ble påkjørt...Det gjør enda vondt å tenke på...
![]() |
#9 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kan katterDu er ikke innbilt gravid? Finne et par tøfler å ruge på, så går det over?
![]() |
#10 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Dere som kan katterJeg vet at de siste årene har burmesere vært avlet veldig små. Jeg hilste på en voksen hunn på en utstilling i fjor, og hun var rundt to kilo, og så bitteliten ut. Burmesere er også utrolig sosiale (min burmeser er faktisk over grensa til irriterende masete), og har verdens mykeste kosepels
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
Å herregud! La oss i hvertfall håpe på at det er innbildt.
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kan katterVi har en Ragdoll
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Dere som kan katterHvis man skal ha innekatt, er det anbefalt å ha to etter hva jeg har fått med meg. |
![]() |
![]() |
#14 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() Sv: Dere som kan katterDet er i allefall innmari slitsomt å ha innekatt som tar seg en tur ut en gang hvert jubelår. Da har man funnet et kadaver (presumtiv gjettning), smakt litt på dette, også går vi inn på kassen med diare og gris i pelsen i daaaagesvis, sånn at det er rett før kattekreket må finne seg et nytt hjem. :erfart:
![]() |
#15 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som kan katterVi har to innekatter, av rasen Maine Coon, og stortrives med dem. Den ene er snart 5 år gammel, den andre er en kattunge. Gamlemor fikk vi som omplasseringskatt, den lille kjøpte yngste sønnen min nå i vår. Vi bodde i blokk i flere år uten å ha katt og jeg tenkte det ville bli for trangt. Det fungerer faktisk helt utmerket. Har nå bestilt gjerde og skal gjerde inn den ene terrassen slik at jeg ikke trenger å bekymre meg for hva de gjør der sommers tid. Maine Coon er blant verdens største tamkattraser så vi har valgt to hunnkatter. De er veldig sosiale, men trenger ikke nødvendigvis ligge på fanget. Vil gjerne være med der du er. Kan være ganske pratsomme. Veldig glade i sine eiere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Dere som kan katterMine to pusefrøkner er i allefall veldig ulike typer, men fine på hvert sitt vis.
![]() |
#17 |
Superbasinella
|
Jeg har ingen peiling på katter, men har det på samme måte med sylteagurk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|