|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)På YaYas, og sikkert andre steder, har de hylstere de trær utenpå øl- og brusbokser for å holde de kalde. Er det noen som kan fortelle meg det engelske navnet på disse, og eventuelt vet hvor de er å få kjøpt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)Beer cozy eller can cozy. I USA er det sånn markedsføringsmerch som alle amerikanske fotball-lag har. På Etzy får du kjøpt håndsydde.
![]() |
#6 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)Sånt har de vel typisk på Nille og Europris.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)På etzy ser jeg de finnes i heklede versjoner, det kan da umulig være like effektivt som de jeg har sett på YaYas? Isåfall kan jeg jo lage dem selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)Jeg vil bare ha noe som holder brusboksene mine kalde når jeg ligger i hengestolen min på terassen og leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)
Vi har en fancy en fått gratis i pondus - for noen år siden...Tror at du kan finne noe slikt i Norge og altså. Kanskje på slike typiske "hjemmebar"-butikker. (dvs butikker som selger utstyr for lage vin, øl, etc - essenser, lommelerker etc har de iallefall mengder av der)
![]() |
#14 |
...
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)De heklede er vel mer for å ikke bli kald på fingrene selv. Skal boksen holdes kald må det være sånn skummgummigreier.
![]() |
#16 |
...
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)Ja hva skulle vi med dem? Drikker ikke av boks. Vi hadde til flasker også faktisk. Mye rart man finner på utenlandsturer. Men jeg burde jo vært så forutseende at jeg sparte de til du trengte dem i hagen din.
![]() |
#19 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva heter det? (Isolasjon til å ha utenpå kalde brusbokser)Prøv på www.dealextreme.com
![]() |
|
|