Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tivoli Model One

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 13:52   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Tivoli Model One

Trenger man høyttaler osv til denne, eller er den komplett så man egentlig ikke trenger tilleggsutstyr?
Mine foreldre har denne, men de har høyttaler + bass? + noe annet. Sub?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 13:53   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tivoli Model One

Jeg har en saann paa kjökkenet. Ingen ekstra höytalere. Kanskje man trenger det hvis man bruker den i et större rom?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 14:01   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg er jo nå at det er høyttaler der.
Vi har Tivoli PAL fra før og den er det veldig bra lyd i, og jeg vet det er det i denne også.
Kom på at foreldrene mine har cd-spilleren inntil bla. Vi skal også ha på kjøkken/stue, så vi trenger ikke ekstra i tilfelle.

De er fine!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 14:03   #4
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er vel den som heiter Model Two som kjem med ein ekstra høgtalar. Elles kan ein kjøpa Sub og CD-spelar og kobla til - veit'kje korleis det er med Model One.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.