|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HVilken bank ambefaler du?Jeg anbefaler Skandiabanken. Har vært kunde der i mange år og er meget godt fornøyd.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HVilken bank ambefaler du?Signerer mina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: HVilken bank ambefaler du?Jeg har Nordea og når man er Fordel Pluss kunde så betaler man så godt som ingenting i gebyrer. Men du må jo ha både boliglån og litt av hvert for å bli Fordel Pluss kunde da.
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HVilken bank ambefaler du?
Jeg har ikke vært i banken siden 1998 eller noe sånt.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Skandiabanken. Absolutt den beste banken. Det einaste ein ikkje kan ordne via nettet og telefon er å sette inn kontantar. Og det er det minst 10 år sidan eg har hatt behov for. Det er dessutan mulig å gjere det i ein anna bank vha giro, men då må ein betale gebyr for det.
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Vi får veldig gode vilkår gjennom fagforeningen, så vi har valgt Sparebank-1. De er desverre noen svimehoder, så jeg vet ikke om jeg vil anbefale dem.
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Vi bruker en liten lokal bank ett sted i dette langstrakte landet, og de få gangene vi er innom banken er når Lille tømmer sparegrisene sine. Det er stas.
![]() |
#13 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Skandiabanken her og. Dersom du vurderer og flytte boliglån også så anbefaler jeg BNP Paribas. Vi har hatt vårt lån der i 3 år nå og er kjempefornøyd. Lav rente (stort sett alltid blant de 3 billigste) og veldig god service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Jeg har også Skandiabanken. Det er ikke lengre hovedkontoen min da, men den brukes mye alikevel. Helt klart den banken jeg anbefaler
![]() |
#15 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Vi har boliglånet i Nordea. Jeg er Fordel Pluss kunde fordi jeg hadde BSU hos de, er veldig fornøyd med vår kontaktperson der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Vi er forøvrig også kunder i Postbanken - har lånet der - rett og slett fordi mannen får ansatterabatt der, da konsernet han jobber i også eier posten.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Jeg har jobbet mange år i bank, men anbefaler Skandiabanken selv om jeg aldri har jobbet der. Helt gebyrfri og upåklagelig service. De har chat hvis man trenger å "snakke" med noen i banken, og de er skikkelig drevne på chat-betjening av kundene.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Jeg liker skandiabanken. Grunnet førstehjemslån, fagforeningsavtaler etc har vi boliglånet i dnb da, men det er ikke noe jeg ville valg om det ikke var for den avtalen som lå i bunn (og vi vurdere å flytte det, må bare få ned lånegraden litt, eller finne en kreativ løsning på resten...)
![]() |
#19 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?tror jeg beholder kontoen min i den banken vi har så kan barna ha den til å spare på,. Men nå har jeg meldt meg inn og må vente på ting i posten. bestiller man kort og slikt når man har fått konto da?
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Hvilken bank man velger kommer an på bruksforholdet. Skal du ha boliglån/billån eller bare en vanlig konto med kort?
![]() |
|
|