Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Art sko, eller andre gode sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 20:16   #1
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Art sko, eller andre gode sko

Noen som vet hvor Art sko selges i Oslo?

Er det noen andre gode sko for en høygravid dame som skal gå masse i Danmark i sommer og ander steder i for seg

Jeg har bekkenløsning også, så jeg må ha noen gode sko. Vet Brandos selger Art, men jeg må prøve i butikken først. Hvordan er Art i str forresten?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 20:50   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Art sko, eller andre gode sko

Her i byen selger Eurosko Art. Jeg synes de er litt små i størrelsen.

Gammel 07-06-10, 12:07   #3
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

takk for svar, noen flere som vet..?

Gammel 07-06-10, 12:12   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trapes sko i Storgata (ved XXL) sier de har landets største utvalg av Art, og det tror jeg stemmer. De har virkelig utvidet sortimentet i det siste, ifølge hjemmesiden.

Gammel 07-06-10, 13:56   #5
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Supert! Tusen takk, da tar jeg turen dit i morgen .

Gammel 08-06-10, 15:27   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg vil heller anbefale El Naturalista enn Art om du trenger gode gåsko. Art har hardere såler synes jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 19:45   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burde du ikke heller kjøpe et par skikkelige løpesko? :dukker:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 19:48   #8
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Har du prøvd MBT sko? De hjalp meg, samt en tur til kiropraktor.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 09:25   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du skal gå på brostein ville jeg valgt noen fine joggesko egentlig Med demping.
Men om du tenker "pensko" ville jeg valgt El Nat eller Fly London. Eller noe iden dur.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.