|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#7 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Hehe, jeg har aldri skjønt den derre Speedo-skrekken.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!
Er det verre enn kvapsete damer med bilringer og celluliter, grevinneheng og blek hudfarge egentlig? |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Det var ikke kroppene - det var det at det var den samme hver dag som var problemet - og at den ble brukt som et passende antrekk på såvel dagligvarebutikk som restaurant - men da i kombinasjon med t-skjorte. |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Kanskje litt det at man kan se konturene av kjønnsorganene igjennom badebuksa? Jeg syntes i alle fall det ser litt eksponerende ut.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Det er bad. Og lite mandig.
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Uff....naboen min bruker speedo som shorts og han ser ikke ut sånn som han på det øverste bildet |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Audacious
|
Etter å ha tilbrakt mange timer i svømmehall de siste åra, så må jeg si at det gjelder jo også de moderne badeshortsene! Det er mange som ikke bruker "løse" badeshorts men denne typen - og dessuten også en modell som er mye lavere i livet, sånn at man får litt rørleggersprekk bak dersom man bøyer seg ned for å stupe.
![]() |
#14 |
Pauset
|
Jeg har overhodet ikke antydet at jeg syntes de nyere badebuksene er noe finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
frakoblet
|
Enig her, ja.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Advarsel for badeferierende!Bare de ikke har string-badebukse og bøyer seg ofte med hele sprekken til offentlig skue rett som det er, så er jeg strålende fornøyd. *Varige skader på netthinnen*
![]() |
#17 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Åh, svigerfar har vært "moteriktig" i flere ååååår han, altså. Speedo på stranda, bitteliten olashorts ellers.
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Speedo blir ikke fint uansett hvordanman vrir og vrenger på det.
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Advarsel for badeferierende!Speedo blir for Borat for meg, altså.
![]() |
![]() |
|
|