|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?Tenkte å ta med meg mine 3 små og se Dragetreneren, men det ser ikke ut til å være forskjell i pris på store og små lenger. Er det jeg som bare ikke finner riktig frem, eller stemmer det at barn betaler fullpris nå?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?Når jeg prøvebestilte på en tilfeldig film nå, fikk jeg opp prisen 175 for ett barn og én voksen, og 200 for to voksne. Så det ser ut til å være rabatt, men ikke så veldig stor rabatt. Og så kan det jo hende det varierer mellom byer, eventuelt mellom kinoer, og så er det jo oftest forskjell på prisene ut fra om det er en ny film eller en som har gått en stund.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?I Bergen er det bare en pris, om man ser bort fra rabatterte priser ved bruk av kinokort etc.
![]() |
#5 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?På vår kino er det bare en pris uansett om man er barn eller voksen. Derfor er vi sjelden 2 voksne for å være med storesøster på kino. Tror prisen var 95,- på dragetreneren som var den siste vi så på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?På Sandnes (og Stavanger tror jeg) kino er det samme pris for barn og voksne. Teit. Det er jo grisedyrt å gå på kino når man har lyst å gå med hele familien. Burde vært familierabatt eller noe.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?Samme pris for voksen og barn i Tromsø også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?Her er da 85 for voksne og 75 for barn når filmen er forholdsvis ny, og så går prisen ned med 5 kr. Blir ikkje så ofta me går i grunn, og da er synd.
![]() |
#9 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?Lokalkinoen her er billigere. 50kr biletten. Men er jo ikke akkurat store utvalget av filmer og tidspunkt |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?På kinoen her er det barnepris for både barn og voksne på barneforestillingene (kl 17 og tidligere). Om den samme filmen går f.eks. kl 19, er det voksenpris for alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?Bare en pris i Trondheim også - mener jeg.
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Finnes det ikke barnebillett på kino lenger?Her er det samme pris for voksne og barn, men "barnefilmer" er gjerne litt billigere. Det er utrolig dyrt å gå på kino, spesielt hvis man skal se 3D. (som jeg uansett ikke får noe effekt av siden jeg ikke har samsyn.
![]() |
|
|