Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes dere om denne kåpen/jakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 08:10   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva synes dere om denne kåpen/jakken?

Hva synes dere om denne???
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...oductId=245782#

( svart ja, men mangler hetten og "allversstoffet" så jakter fortsatt på en slik jakke...Denne event. til litt mer penkåpe/jakke)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 08:13   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om denne kåpen/jakken?

Nja. Litt Gestapo-ish synes jeg. Minner meg om en gal doktor fra en skrekkfilm. Men den er sikkert fin på det rette mennesket og med det rette tilbehøret, altså.

Gammel 22-06-10, 08:23   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nja. Litt Gestapo-ish synes jeg. Minner meg om en gal doktor fra en skrekkfilm. Men den er sikkert fin på det rette mennesket og med det rette tilbehøret, altså.

Såg dere den på linken også?
Og den er jo på tilbud nå............
Undrer om jeg skal slenge den på bestillingen...

Gammel 22-06-10, 08:15   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Iset kan få sagt det..

Tja, litt kjedelig kanskje, men helt klart klassisk pen og sikkert fin til litt penere bruk.

Gammel 22-06-10, 08:15   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ligner jo en del på den Oslo trench som jeg har fra Bergans.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:01   #6
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

-----

Sist redigert av Patsy : 25-10-12 kl 21:15.
Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 23:11   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den ligner jo en del på den Oslo trench som jeg har fra Bergans.

Denne har jeg og digger min! Og den er jo ikke så ulik den du har funnet deg. Veldig anvenlig plagg som kan brukes til det meste

Gammel 22-06-10, 08:22   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergansen var mye finere.

Gammel 22-06-10, 08:52   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den mye bedre enn Bergans sin! Synes den er tøff!

Gammel 22-06-10, 16:04   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg likte den mye bedre enn Bergans sin! Synes den er tøff!

Gammel 22-06-10, 16:08   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Fin.
Fikk lyst på rosa, den hadde jo passet perfekt til mine rosa Converse sko.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 10:17   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

I såfall litt forskjell på Bergans sin til over kr 3000, og denne til kr 280....

Når det er sagt er Bergans sin veldig fin og helt sikkert veldig praktisk! Men litt for dyr.......

Gammel 22-06-10, 10:29   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

For meg var det bare knappene som gjorde det litt too much liksom, fra hovedinnlegget. Den til Bergans var ikke så fin, ikke med tanke på den prisen

Gammel 22-06-10, 10:36   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja det var knappene som gjorde det til en "skummel doktor fra skrekkfilm". Uten de hadde kåpen vært mye finere. Men det er jo min mening, liker man kåpen er det jo bare å kjøpe og ikke bry seg om hva andre mener. Jeg kunne sikkert likt den om jeg så den på en person og ikke bare alene på et bilde. Dessuten har jeg sikkert klær andre synes er helt grelle. I don't care.

Gammel 22-06-10, 10:37   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det var knappene som gjorde det til en "skummel doktor fra skrekkfilm".

Jammen, det er jo det som gjør den kuuuul, jo!

Gammel 22-06-10, 11:44   #16
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Du skulle aldri vist meg den linken, veravera.

Kjøpte den jeg.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 12:37   #17
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teoretica, her.

Du skulle aldri vist meg den linken, veravera.

Kjøpte den jeg.

Jeg har også bestilt den, i sort (altfor billig til at jeg klarte å la vere). Blir spennende å se hvordan den er på. Den har jo fått bra "karakterer" da, så håper den er fin!

Gammel 22-06-10, 11:55   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jammen, det er jo det som gjør den kuuuul, jo!

Ja, jeg burde jo absolutt egentlig like den.

Gammel 22-06-10, 11:58   #19
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den var fin! Mye finere enn Bergans sin.

Gammel 22-06-10, 16:07   #20
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

oups..

plutselig hadde jeg bestilt meg kåpe

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.