|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Hva sier ringetonen om folk?Hva har du som ringetone? - Og hvorfor akkurat den? (Kilde: youtube.com) Klovner i kamp m/Odd Nordstoga - Syng. For at jeg blir glad av å høre på den.
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Hm. Jeg har en som lå på telefonen da jeg fikk den. Arvetelefon. Det er en ringetone, ikke en sang. På xen har jeg Svampebob
![]() |
#4 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Funeral / Rebuilding Serenity fra Serenity soundtracket for øyeblikket.
![]() |
#6 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?
HVor fant du den meldingstonen fra IT crowd??
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har denne som vanlig ringetone: (Kilde: youtube.com) Og denne som ringetone når den står på diskret: (Kilde: youtube.com) Tror ikke det sier annet om meg enn at jeg har god musikksmak. ![]()
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har hatt en strofe fra David Bowies "Space Oddity" siden telefonen min var ny for fem (Kilde: youtube.com) Skulle gjerne hatt en lengre snutt, for jeg rekker nesten aldri å ta telefonen. ![]() På min gamle telefon hadde jeg en biip-biip-versjon av Radioheads "Fake Plastic Trees" som jeg hadde programmert selv. Vakker sang, men ikke i den versjonen. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har aldri tenkt over om ringetonen sier så fryktelig mye om en person. Har hatt litt forskjellige melodier og snutter. Har egentlig valgt de ut etter hva jeg synes er lurt som ringetone - starter forsiktig og gir meg tid til å ta den før det durer i vei for mye - og så etterhvert during - hvis jeg ikke har oppdaget den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har Lady Gaga og "pokerface" som ringetone. Eldstejenta som valgte det da telefonen var ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg ...æh...jeg får ikke til å laste ned ringetone.. Jeg tror jeg må åpne en tjeneste eller noe først, for det går bare ikke. Hvis noen har noen tips om hvordan, så blir jeg evig takknemlig, for jeg har riiiiing, riiiiing, riiiing og det er kjedelig.
![]() |
#14 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Denne har jeg. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?(Kilde: youtube.com) Jeg har denne. Rett og slett fordi jeg elsker den, og synes den er aldeles nydelig. ![]()
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Haha, jeg har Skomakergata.
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg håper ikke det sier så mye om meg, jeg har kjip ringing. Fordi jeg ikke har satt meg inn i hvordan jeg får noe kulere.
![]() |
#20 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Nå har jeg Stereo Love av Edward Maya ft. Vika. Rett og slett forde den får meg i godt humør.
![]() |
|
|