|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littJeg var innpå den oppskrift/handleliste tråden din og fikk endel tips.. jeg har imidlertid litt problemer med å få oversikt i en slik tråd og lurte på om du ville hjelpe meg å lage en slags mnds plan med middager og oppskrifter og handleliste..
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere litttips: Mims ukesmenyer (med handleliste) ligger inne på oppskriftsforumet altså.
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littja det var der jeg så men jeg trenger gjerne litt hjelp til f.eks en tabell med ukedager og plottet inn middag osv.. har aldri klart å lage noe sånt på data...
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littToro kan du sikkert kutte helt ut, i alle fall alle gryteretter. Jeg innrømmer at vi av og til bruker en sausepakke, men det blir stadig sjeldnere.
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littDu finner et stort ark og en linjal eller åpner et excelark og skriver
![]() |
#8 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littHan kan drikke/spise laktosefri lettmelk så det er ikke vanskelig å lage mat..
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littJo, det er regneark.
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littJa, det er det. Men det fungerer helt fint å skrive det for hånd også. Det er det jeg gjør.
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littEr det noen oppskrifter du lurer på?
![]() |
#17 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littDe fleste finner du om du søker, i hvertfall cæsarsalaten.
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littVietnamesisk nudelsalat er
Det lønner seg å kjøpe nudler og hoisin, soya og sweet chili i innvandrerbutikk Det er flere gode i Bergen, blant annet en ved korskirken som har kjempebra grønnsaker.
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littThaikyllingsuppe
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppdrag til Madam Mim, eller andre som liker å organisere littTimiankylling er en hel kylling hvor du prøver å løsne skinnet litt og stapper hvitløk i skiver, timianblader, sitronskiver, salt, pepper og smør innenfor skinnet og fyller hulrommet med timian, hvitløksbåter (hele med skall), sitronbåter og smør + salt og pepper. Stek på 190 C i 20-25 minutter pr. halvkilo.
![]() |
|
|