Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg ønsker meg Mary Janes ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 13:43   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg Mary Janes ...

men som vanlig er jeg sent ute med å oppdage hva jeg har lyst på.

Jeg ser for meg den typen jeg vil ha, noenlunde slik som dette, men helst i stoff, ikke skinn, i hvert fall ikke glinsende skinn:

Jeg trenger å få prøve dem i butikk, kan ikke bare bestille vilt fra nettet, så er det noen som vet hvor man kan kjøpe slike enkle svarte mary janes?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:49   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker meg Mary Janes..

Har lite med tips til deg. Men de var veldig søte - har du direktelink?

Gammel 07-07-10, 13:51   #3
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe, her er link, aner ikke om de er til salgs en gang, bare tok en par som passet etter å ha søkt på mary janes på google for å illustrere:
http://www.alternativeoutfitters.com...BlkMJ_det1.jpg

-02
-06
Gammel 07-07-10, 16:13   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Hehe, her er link, aner ikke om de er til salgs en gang, bare tok en par som passet etter å ha søkt på mary janes på google for å illustrere:
http://www.alternativeoutfitters.com...BlkMJ_det1.jpg

Næh, jeg fant dem ikke

Gammel 07-07-10, 13:56   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes de du har bilde av var veldig fine. Sånne ønsker jeg meg selv etter å ha sett disse. Men det er definitivt ikke skinn. alternativeoutfitters selger kun vegan-produkter.

Gammel 07-07-10, 13:59   #6
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg synes de du har bilde av var veldig fine. Sånne ønsker jeg meg selv etter å ha sett disse. Men det er definitivt ikke skinn. alternativeoutfitters selger kun vegan-produkter.

*fnisfnis* Ja, akkurat ja, sånn går det når jeg har hastverk

-02
-06
Gammel 07-07-10, 14:02   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det sånn at alle sko med rem over ankelen kalles Mary Janes? Da har jeg knapt gått i annet de siste 10-15 åra, men uten å vite hva det kalles.

Gammel 07-07-10, 14:05   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker meg Mary Janes ...

Opprinnelig lagt inn av Wikipedia

Mary Jane is an American term (formerly trademarked) for a kind of strap shoe or sandal that typically has low heels, broad and rounded closed toes, and a single-buckle strap across the instep and/or around the ankle. They are traditionally made of black patent leather, although some current incarnations can be in a wide array of colors and leathers.

Traditionally Mary Janes are a variety of shoe worn mainly by young girls. In modern times they are worn by women of all ages. Mary Janes are typically considered formal for girls and informal when worn by women.

Så lærte jeg noe nytt i dag også!

Gammel 07-07-10, 14:16   #9
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja de selger Crocs-varianter som heter Mary Jane også . Uten at jeg har visst hvorfor da.

Gammel 07-07-10, 17:46   #10
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Ja de selger Crocs-varianter som heter Mary Jane også . Uten at jeg har visst hvorfor da.

Mens jeg trodde Mary Janes var Crocs, og kunne ikke skjønne at dét skulle være så vanskelig å få tak i.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 14:29   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg synes jeg ikke finner annet en sko i stilen der jeg *skoringen f.eks*

Jeg er nemlig på utkikk etter fine sko uten rem - men alle har rem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.