Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påkledning ved gynekologtime

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du på deg tunika/ kjole e.l. hos gynekologen?
Alltid, og det er helt bevisst! 77 37,56%
Nei, sånt gidder jeg ikke å bry meg om 36 17,56%
Det har jeg aldri tenkt over 90 43,90%
Dustepoll/ vil bare se resultatene 2 0,98%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 11:01   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Påkledning ved gynekologtime

Jeg har vært hos gynekolog idag og fått EU-godkjent de nedre gemakker, og da jeg satt på venterommet sammen med et par andre damer la jeg merke til at vi alle hadde på oss et tunikalignende plagg oventil. Fra min side var dette helt bevisst - det er noe med å ikke føle seg så avkledd de få skrittene fra skiftekroken og bort til gynstolen.

Derfor lurer jeg på - er dette vanlig for de fleste? Har du på deg tunika/ kjole når du skal til gynekolog, sånn helt bevisst? (Poll kommer.)

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:03   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påkledning ved gynekologtime

Det har jeg faktisk aldri tenkt over, men det er sant at jeg faktisk føler meg veldig naken de få skrittene og skal absolutt ha på meg noe slikt neste gang.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 17:03   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, sånt har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Har verdens greieste gynekolog som jeg aldri har gruet for å gå til.
Greit å ha skjeggløse legger.

Gammel 26-07-10, 10:02   #4
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det har jeg faktisk aldri tenkt over, men det er sant at jeg faktisk føler meg veldig naken de få skrittene og skal absolutt ha på meg noe slikt neste gang.

Samme her.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 10:15   #5
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenker at Ždette er noe de ser dagen langŽog legger ikke så mye vekt på hva jeg har på meg.
Den nakne følelsen kommer like fullt når jeg ligger i stolen, så de få skrittene fra eller til ...
Men ren og velstelt syns jeg er et must. Liker best gå dit rett etter en dusj.

Gammel 14-07-10, 11:05   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte det øverste, men sist gang hadde jeg ikke det på meg. Men ja, jeg føler meg mye mer vel i kjole eller tunika når jeg skal ha en GU. Det er jo noen skritt til og fra den benken.

Gammel 14-07-10, 11:05   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette tenker jeg overhodet ikke på gitt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:09   #8
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo jeg har på meg en lang overdel, helt bevisst og stor truse (selv om den ikke er synlig på noe tidspunkt) jeg kunne aldri tenkt meg å spankulert gjennom rommet med bare rumpeballer og dotten ute.
På sykehuset er det veldig greit, for der har de hvite laken inne på toalettet du kan ta rundt deg på vei ut og den har du rundt deg hele tiden, så det ligger liksom over når gyn arbeider også.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 12:41   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jo jeg har på meg en lang overdel, helt bevisst og stor truse (selv om den ikke er synlig på noe tidspunkt) jeg kunne aldri tenkt meg å spankulert gjennom rommet med bare rumpeballer og dotten ute.

Så du tar av deg trusa like før du legger deg oppi stolen?

Gammel 14-07-10, 16:08   #10
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Så du tar av deg trusa like før du legger deg oppi stolen?

Nei, jeg har på meg stor truse (selv om den ikke er synlig på noe tidspunkt)

Gammel 14-07-10, 16:15   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alltid skjørt, kjole eller tunika.

Gammel 26-07-10, 08:22   #12
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Jeg bruker riktignok ofte tunika, men denne problemstillingen har ikke eksistert for meg før jeg så denne pollen.

Gammel 26-07-10, 08:57   #13
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med Divine og Chanett i denne. Dette har jeg ikke tenkt over i det hele tatt. Jeg er selvsagt ren uansett, men ut fra hva legen min skal se på (og jeg går ikke til gynekolog, så her dreier det seg om min kvinnelige fastlege) så synes jeg ikke at det er så ille om hun ser rompen min i det jeg beveger meg fra stolen der jeg legger fra meg klærene til stolen jeg skal sitte i.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:07   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg aldri tenkt på. Jeg bruker uansett ikke tunika.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:07   #15
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg kler meg i noe kjoleaktig. :bluferdig:

Gammel 14-07-10, 11:07   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg aldri tenkt over. Men takk for tipset, nå kommer jeg garantert til å tenke på det neste gang og sannsynligvis også "kle meg for anledningen".

Gammel 15-07-10, 13:30   #17
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kler ikke på meg noe spesielt for anledningen. Synes ikke det er så ille med GU etter endel runder med ivf.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:08   #18
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ante ikke at dette var en problemstilling.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:09   #19
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Ja, jeg bruker tunika eller kjole helt bevisst når jeg skal til gynekologen. Jeg steller også føttene/leggene mine før jeg har time. Helt tullete, men det får meg til å føle meg litt mer vel.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:14   #20
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Ja, jeg bruker tunika eller kjole helt bevisst når jeg skal til gynekologen. Jeg steller også føttene/leggene mine før jeg har time. Helt tullete, men det får meg til å føle meg litt mer vel.

Ha ha det gjør faktisk jeg også

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.