Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En genial oppfinnelse: Pledge :fnis:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-10, 22:35   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

En genial oppfinnelse: Pledge :fnis:

Må bare dele en FB-status med dere:

"vi skulla ha hatt sånn greia hær i Norge som hu Oprah styrer med ,sånn pledge vet ikke hva det er på norsk,men d er noe en skriver på,og at en ikke skal snakke eller sende mld når en kjører bil,for mob og bil når en kjører går ikke bestandig så bra det."

H*n får etterhvert en forklaring på hva dette er:

"I pledge to make my car a No Phone Zone. Beginning right now, I will do my part to help put an end to distracted driving by committing to drive as responsibly as I can.
Jeg lover å gjøre min bil til en Ingen Telefon Sone. Fra og med akkurat nå, vil jeg gjøre min del for å bidra til å sette en stopper for distrahert kjøring ved å binde meg til å kjøre så ansvarlig som jeg kan.

Løp og kjøp

Sist redigert av Isbjørn : 28-07-10 kl 22:42.
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:37   #2
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En genial oppfinnelse: Pledge :fnis:

Sånn pledge vil jeg også ha!!

Gammel 28-07-10, 22:39   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å en sånn pledge ja, det er enn sånn iPæd nesten sak det vell?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:42   #4
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Å en sånn pledge ja, det er enn sånn iPæd nesten sak det vell?

Ja, det må jo være noe genialt, altså!

Gammel 28-07-10, 22:56   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Gammel 28-07-10, 22:56   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

iPledge, iPad, iPhone.... Same, same, but different.

Gammel 28-07-10, 22:58   #7
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:59   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 23:20   #9
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Hey, jeg har kjelleren full av pledger hvis noen trenger. De fleste er ubrukte, men de jeg har prøvd virker ikke.

Gammel 28-07-10, 23:45   #10
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hey, jeg har kjelleren full av pledger hvis noen trenger. De fleste er ubrukte, men de jeg har prøvd virker ikke.

Har du gratisprøver?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.