|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det greit at det snart er høst?For jeg innser at det ER det. Det er knappe to uker ferie igjen, og jeg blir ikke enig med meg selv.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg er ikke helt klar for det enda og håper august blir fin og varm! Vi har hatt mye dårlig vær i sommer, synes jeg og er glad for den ene uken på Kypros i varmen.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
Du er heldig som har fått ei uke der. Tror det er noe slikt jeg savner....Intensivt badeliv, liksom
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?I år synes jeg ikke det er greit. Vi har vært i utlandet i seks uker i sommer (ikke helt planlagt..) og jeg føler vi har gått glipp av sommeren i Norge. De to ukene vi har vært hjemme har det vært dårlig vær. Jeg trenger noen dager med strandliv og båtturer i Oslofjorden før jeg kan si meg fornøyd.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Juni var nydelig, juli har vært begredelig (vi har faktisk ikke grillet en eneste gang i juli....) og august KAN bli bra. Alt i alt en typisk norsk sommer som har vært helt ok værmessig synes jeg.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Ja, Elin, vi her på Østlandet har vel egentlig ikke noe å klage på sånn værmessig.
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?
Det kan vi i Nord gjøre med god samvittighet, men jeg liker ikke å klage på været.
![]() |
#12 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker også høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Her på vestlandet har vi ikke hatt noe sommer, håper på en fin og varm uke eller to i august, ellers kommer høsten og vinteren til å bli laaang.. men, jeg elsker høsten, jo mer storm og regn dess bedre. Men kjenner jeg trenger bli litt "lei" sol og varme først. Ville aldri vært foruten de 4 årstidene våre.
![]() |
#14 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Innimellom skjønner jeg overhodet ikke at jeg bor i dette landet. Jeg liker varme og trenger det enda mer. Sommeren i Norge er så sørgelig kort!
![]() |
#15 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker fjellet om høsten, men jeg skulle ønske det var 2 mnd til med sommer først....
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Tja. jeg gleder meg til høsten, det skal bli utrolig ålreit med litt større baby sånn at jeg kan komme meg ut og rundt litt, lage selskaper og jeg gleder meg som en unge til halloween, vi har kjøpt et skikkelig halloweenhus og jeg skal ligge på lur og sende opp spøkelser når det kommer unger og jeg skal få porten til å knirke og lage gresskarlykter. Og så gleder jeg meg til jul, det blir utrolig hyggelig å ha bodd i huset et år og ikke være nyinnflyttet, i fjor hadde vi bodd i huset i to døgn før vi hadde full julaftenfeiring med masse slektninger og det var litt hektisk.
![]() |
#17 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker høsten, men skulle ønske det kunne blitt litt sommer før den kommer!
![]() |
#18 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Nei, på ingen måte!Jeg liker den, men kommer den nå føles det ut som om den veldig lange våren gikk rett over i høsten ut at vi stoppet på sommeren.
![]() |
#20 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg er glad i høsten, men det hadde vært deilig med smak av sommer i Norge før høsten gjør sitt inntog. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|