|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Håhå, her har jeg mange, mange ting på lista, men kan jo starte med konvensjonell kylling og egg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Jeg sliter med å skjønner at folk spiser nudler. Det ser -og føles ut som- småmark.
|
|
|
#3 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.
Enig.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Snegler. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen noensinne kom på idéen om å prøve engang. |
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Det kinesere spiser. :har sett på Grensevakten: Andesvelg, froskefett, hjerner, husdyr og sånn.
|
|
|
#7 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Nå spiser jeg egentlig det meste, så jeg får ikke frysninger av noen retter. Men, smalahove ser ikke så fristende ut, samme gjelder rakfisk. Kommer ikke på noe mer i farta. Ja, sursild, hehe. Det har jeg aldri smakt bare pga lukta.
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Rakfisk. :spy:
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff-Hva skjønner du ikke at andre spiser,- og hvorfor.Jeg er kresen selv i matveien, og forstår at andre også er det, men har aldri hengt meg opp i hva jeg eller andre spiser
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Pingler.
|
|
|
#13 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Kaviar og makrell i tomat. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg takler ikke selleri. Jeg kan ikke forstå at det er mulig å synes at det smaker godt, en kvast selleri i en matrett og hele greia er forpestet av besk smak.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Jeg vet jo et par ting ingen skal få meg til å spise, med mindre det blir hungersnød. |
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?Det aller meste er jo spiselig. Unntatt banan.
|
|
|
#20 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Spinoff: Hva skjønner du ikke at andre spiser, og hvorfor?
Som jeg skulle ha sagt det selv! Banan legger igjen ett vegg til vegg teppebelegg i munnen og jeg får kvelningsfornemmelser.
|
![]() |
|
|