|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() [VIN]Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerDrammen og jeg liker vin. Jeg liker rød, han liker hvit. Jeg liker det meste av rødvin bare ikke flasken bruser over når man åpner den. (En kjapp timeout med en anbefaling - spander to euro på vinflaska i Italia. Den til én euro er altså ikke bra.) Sist redigert av Slettet bruker : 03-08-10 kl 20:10. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerChablis husker jeg at jeg har smakt og tror var godt. Men det kan ikke jeg kjøpe - det er dyrt. Da må noen kjøpe for meg. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerTilogmed jeg synes chablis er godt.
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerSe her nå. To minutter etter at jeg erklærer hvit måned, og så er jeg i denne tråden. Svosj med seg!
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner(men ja, Chablis er en sikker vinner.)
![]() |
#8 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske viner
Mhm. Jeg tror den jeg pleier å kjøpe har "kabinett" etter riesling. Disse to er kanskje ganske like?
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerNeida - ikke til hundreogfemti kroner for en flaske. Eller mer. Det må da gå an å få skrelt en mann for under det? |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() |
#11 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerPrøv Hugel Gentil. Jeg tror Drammen vil like den. En gang den beste hvitvinen til 100-lappen. Nå koster den nærmere 120 kr, men er fortsatt Den Beste Hvitvinen i denne prisklassen. (Dette er en Alsace-vin.)
![]() |
#12 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerEssence kan vi prøve. De andre har 8,5 % - det funker ikke. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerRetsina er pyton, rett og slett. Og det fra en mann som er ihuga Reiller-fan?!! Apropos aftershave, så har Old Spice noen geniale reklamefilmer ute for tiden, som f.eks. denne: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
#15 |
Leser
|
Hvis du vil fortsette å ha hvit måned kan du jo kjøpe ei flaske Retsina og lese hovedinnlegget en gang til.
![]() |
#16 |
Shake it out!
|
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerJøss - en video av Mauser jo? |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store tråden om fantastiske viner - og ikke fullt så fantastiske vinerOg filmen som vant Grand Prix i reklamefestivalen i Cannes: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
|
|