Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøpe verdenskart

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 14:42   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpe verdenskart

Hvor kan jeg kjøpe ett stort verdenskart, som er helt oppdatert? Som har alle de "nye" landene.

Stort, da tenker jeg par meter hver vei, kanskje større. Helst ikke noe særlig mindre.

Gammel 07-08-10, 14:55   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe verdenskart

lurer på om jeg så et på ikea her i sommer, i bildeavdelingen

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 09:47   #3
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

lurer på om jeg så et på ikea her i sommer, i bildeavdelingen

Som så godt oppdatert ut?

Gammel 08-08-10, 09:56   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det politiske kartet de selger på Norli, stort og laminert. De har et som er enda større også, men det er mer sånn, eh, topografisk? Altså som viser fjellkjeder og sånt.

Når jeg tenker meg om så selger de jo det politiske kartet i nettbutikken til Nomaden. Dette her.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 09:57   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Hvor kan jeg kjøpe ett stort verdenskart, som er helt oppdatert? Som har alle de "nye" landene.

Stort, da tenker jeg par meter hver vei, kanskje større. Helst ikke noe særlig mindre.

Jepp. Ikea! Jeg lurte på det samme i flere måneder, til noen tipset meg om dette. På nettet ser det litt blasst ut, men det er pent i virkeligheten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 10:01   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, 2x2 meter ja. Da er mitt kart for lite. (Selvom jeg synes det er digert. ) Det topografiske er mer den størrelsen.

Jeg er også enig i at IKEA sitt ser bra ut, men det står litt ut fra veggen. Så det spørs jo hva man ser etter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 10:05   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikea sitt er på lerret. Det er ikke 2*2, men ca 2*1,5. Fikk ikke tak i større.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 10:19   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, jeg så akkurat en notis om dette i et blad, de tipset om Posterland og Bodie and Fou.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 09:28   #9
turi
representert

Standard

Takk takk, da skal jeg se om jeg ikke får kjøpt meg ett digert kart!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.