|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
SkyvedørsgarderobeHei damer! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Skyvedør garderobeVi har garderobe fra IKEA, både i gangen og på soverommet. Riktignok ikke skyvedør, men vi er i alle fall veldig godt fornøyd. Jeg anbefaler å velge treskuffene i stedet for trådskuffene, da de siste er trege å skyve inn og ut. (I skapstammene som er 1 m bredde. I 50 cm-stammene spiller det ikke så stor rolle.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Skyvedør garderobeVi har skyvedørsgarderobe fra Elfa (Maxbo). Den er vi veldig fornøyd med. I følge min far, som hjelp oss å sette det opp, var dette småplukk sammenlignet med Ikea-skyvedørsgarderoben han hjalp søsteren min med.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Skyvedør garderobe
Da tenker du på det å montere selve døren, ja? For garderobeskapene og innredningen er superenkelt å montere. Skyvedører har vi som sagt ikke, så der skal jeg ikke uttale meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Skyvedør garderobe
Ja, altså selve skyvedørene. Innmaten vet jeg ikke så mye om. Vi kjøpte innmaten vår fra Maxbo. Det var tilbud på "gratis innredning til samme verdi som dørene".
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Skyvedør garderobeHem... blir vel pax, hvis vi får det til å fungere. Takk sor svar! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: SkyvedørgarderobeVi kjøpte nettopp Pax i 2.10-høyde. Vi endte med vanlige dører fordi det nesten ikke fantes skyvedører i den høyden, så det er også greit å være oppmerksom på. Jeg tror de hadde skyvedører i den høyden der alle dørene var speil, men det var ikke så aktuelt for oss. :vilkkehatremeterbredtspeilpåsoverommet: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Sv: Skyvedørsgarderobe
Du har rett. Jeg har ikke fulgt med der i det siste. Hvis det er noe jeg ikke har fått med meg, så beklager jeg veldig. |
|
|
|
![]() |
|
|