|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg pleier å gjøre det, men nå hadde de andre dratt på shopping uten å låse døren, mens jeg var igjen. Det ringte nettopp på døren, og på de sekundene jeg brukte på å komme meg frem dit, hadde et damemenneske klart å åpne døren og var på vei inn!
![]() |
#2 |
Erfaren
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei, ikke om natten heller.
![]() |
![]() |
#5 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg låser. Bor i 1. etasje i blokk og det ramler stadig folk inn her eller folk tar i døra. Spesielt unger går feil, men også hjemmehjelpere og hjemmesykepleiere, så ja jeg låser |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
Slik er det her også. Jeg skjønner egentlig ikke at det er mulig?
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nja. Vi låser om natten, ikke om dagen. Jeg kan også fint la døren stå åpen hvis jeg bare skal ut på veien her for å lufte hunden bittelitt ol. Sikkert naivt, men ...
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi har felles utgang med to leiligheter over oss, og den ytterste døra er alltid låst. Derfor låser jeg sjeldent døra fra fellesgangen og inn til oss. Der vi bodde før låste jeg alltid; da hadde vi dør rett ut.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi bor i bygård og låser alltid døren når vi er hjemme, og til og med når vi bare skal to trapper ned for å hente post eller kaste søppel. Det er ren refleks.
![]() |
#11 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi gjør det. Det er nok en litt uvanlig ting å gjøre her, men jeg synes det er så ekkelt da folk plutselig står midt i stua helt uanmeldt. Siden vi har bad og soverom rett innenfor gangen hender det også at vi vandrer i nettoen mellom disse rommene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei, bare om natten. Men vi bor sånn til at de få gangene det kommer noen hit, er det nesten uten unntak velkomne gjester. Men jeg låser når jeg er alene hjemme.
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Sjelden eller aldri på dagtid, alltid på natten. Jeg er så sløv at jeg har feks gjort meg mye møye med å låse gatedøren når jeg følger i barnehagen, mens inngangen til vaskerommet og verandadøren er ulåste og vinduene i andre etasje står på vid vegg.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser om natten.
![]() |
#16 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg kjenner at jeg er nysgjerrig på huset til Bokormen. Er det ikke dere som stadig har arktekter på studiebesøk?
![]() |
#17 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser alltid. Før jeg flyttet hjemmefra kom det en dame helt inn i stua (inngangsdøra og stua ligger i hver sin ende av huset) før vi oppdaget henne. Antagelig i rus - pappa fikk fulgt henne ut, men det var ikke en hyggelig opplevelse.
![]() |
#18 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Ja, ellers stikker Leo av. Men når han ikke er hjemme er den ulåst.
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?På dagtid, nei. Om natten, stort sett.
![]() |
|
|