|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Hva synes vi om disse? [sko]Jeg trenger noe 'sånt' Det er ikke alltid jeg gidder å styre med støvletter, og det eneste jeg har mellom småsko og støvletter er joggesko, og da tenker jeg at noe sånt noe kunne være greit i disse dager.
![]() |
#2 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Ja, jeg synes de er fine, og har lyst på sånne selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Jeg synes ikke det var helt 100% jeg heller, men fant ikke noe annet inne på Brandos i den kategorien som jeg likte bedre. Tar gjerne i mot tips. Kanskje jeg skal gå meg en tur på Grændsens eller hva det nå heter i lunsjen.
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Jeg synes de er fæle.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Det der ser ut til å være den klassiske FP-sålen fra Fly London (sitter og sammenlikner med et av mine par her nå). Hvis det stemmer, er de veldig gode å gå i - kan fint brukes til å gå et stykke. De småsko-/pumpsmodellene som jeg har, er ganske små i størrelsen. Jeg har imidlertid prøvd en annen variant som var gedigen i størrelsen - med samme såle, forstå det den som kan. Egentlig tipper jeg vel at støvlettmodellen er av den større typen.
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Til bukse - ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Jeg bruker mest bukse, så det må tas i betraktning. Til skjørt ville jeg da velge enten småsko eller støvletter.
![]() |
#11 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Hvis ikke du bruker smale bukser, men litt lange bootcut er de geniale og ser ikke klumpete ut.
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]
Der er visst beina våre forskjellige. Jeg har barbara-skoene i tre forskjellige utgaver (sandaler, småsko og støvletter), og kan gå hele dagen med dem.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]De minnet meg om snowjoggere, rett og slett. Snowjoggere i skinn med hel. Sorry.
![]() |
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Da kan jeg oppsummmere - det ble ingen Fly London-sko.
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Kjempefine. Ligner på de jeg kjøpte meg i fjor som jeg skal bruke til vinteren. Mine er bitte litt store, slik at jeg får "ullvang"-typesokk i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Jeg syns de var kule. |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Jeg har de i røde og synes derfor de er veldig fine |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva synes vi om disse? [sko]Jeg synes de var fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
|