Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes vi om disse? [sko]

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 10:05   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hva synes vi om disse? [sko]

Jeg trenger noe 'sånt' Det er ikke alltid jeg gidder å styre med støvletter, og det eneste jeg har mellom småsko og støvletter er joggesko, og da tenker jeg at noe sånt noe kunne være greit i disse dager.

Men var de fine? Jeg er litt i tvil? Det er til jobb-bruk, men vi har ikke særlig dresscode på jobben. Jeg går et stykke hver dag i begge ender av togturen, sånn at sko med tynne og høye hæler rett og slett ikke blir brukt.

Og hvordan er de i størrelsene? jeg bruker normalt 40, bør det holde?

Gammel 30-08-10, 10:08   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes vi om disse? [sko]

Ja, jeg synes de er fine, og har lyst på sånne selv.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:10   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes de var grusomme.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:11   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ikke min smak, synes de var grusomme rett og slett.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:16   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det var helt 100% jeg heller, men fant ikke noe annet inne på Brandos i den kategorien som jeg likte bedre. Tar gjerne i mot tips. Kanskje jeg skal gå meg en tur på Grændsens eller hva det nå heter i lunsjen.

Gammel 30-08-10, 10:22   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes de er fæle. De ser ut som en blanding av 90-talls Buffalosko, og noe slags helsesko (bortsett fra at det sikkert ikke er sunt å velte foten med den høyden på sålen).

Hvis du vil ha noe med litt høyde på hælen, men som ser litt mer klassisk ut, anbefaler jeg å prøve disse:

Eller disse, hvis du vil ha dem litt høyere opp over ankelen:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:10   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der ser ut til å være den klassiske FP-sålen fra Fly London (sitter og sammenlikner med et av mine par her nå). Hvis det stemmer, er de veldig gode å gå i - kan fint brukes til å gå et stykke. De småsko-/pumpsmodellene som jeg har, er ganske små i størrelsen. Jeg har imidlertid prøvd en annen variant som var gedigen i størrelsen - med samme såle, forstå det den som kan. Egentlig tipper jeg vel at støvlettmodellen er av den større typen.

Jeg synes de ser fine ut, men ville nok foretrukket å kikke på dem "live", for de kan nok stå i fare for å ha et litt klumpete uttrykk.

Gammel 30-08-10, 10:11   #8
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes selve skoen er fin, men den sålen blir litt for mye for min smak.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:31   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Til bukse - ja.
Til skjørt/slimjeans/tights - nei.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:35   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Jeg bruker mest bukse, så det må tas i betraktning. Til skjørt ville jeg da velge enten småsko eller støvletter.

Skal kjøpe nye støvletter også, men iom at jeg holder på med livsstilsomlegging, har jeg et visst håp om å gå ned i cm, og bruker derfor gamle støvletter foreløpig, så kan jeg heller kline til med nye støvletter når jeg har gått ned noen kg.

Gammel 30-08-10, 10:39   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis ikke du bruker smale bukser, men litt lange bootcut er de geniale og ser ikke klumpete ut.
De nederste campers er dreper bena mine.

Og der gjentok jeg meg selv gitt. Det er fordi jeg mener det ekstra mye.

Gammel 30-08-10, 10:42   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De nederste campers er dreper bena mine.

Der er visst beina våre forskjellige. Jeg har barbara-skoene i tre forskjellige utgaver (sandaler, småsko og støvletter), og kan gå hele dagen med dem. (Men det kan jo være fordi akkurat disse er laget til akkurat meg. )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 14:34   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De minnet meg om snowjoggere, rett og slett. Snowjoggere i skinn med hel. Sorry.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 13:07   #14
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Da kan jeg oppsummmere - det ble ingen Fly London-sko.

Jeg fant to par nye sko på shopping i går.

Ingen av de oppfylte helt kravene, men tilsammen, det ene paret var ganske 'pent' og de andre var bare gode å gå i. Begge par fra Vagabond - forøvrig et skomerke jeg jevnt over liker godt, og ikke så gale priser heller.

Disse - som heller ikke var vonde å gå i (men ikke GODE heller da)
og disse som var veldig gode, og et OK alternativ til joggesko i hvertfall.

Gammel 02-09-10, 23:10   #15
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjempefine. Ligner på de jeg kjøpte meg i fjor som jeg skal bruke til vinteren. Mine er bitte litt store, slik at jeg får "ullvang"-typesokk i.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 23:38   #16
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg syns de var kule.

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:01   #17
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har de i røde og synes derfor de er veldig fine
Synes ikke de er klumpete eller ligner Buffalo sko eller noe.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:06   #18
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes de var fine.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.