Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Polarbrød som mygler

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 07:47   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Polarbrød som mygler

Polarbrød i butikken er jo ofte myglet når man kjøper dem! Selv om det er mange dager til dem går utpå dato! Flere som opplever dette?
Kjøpte sist polarbrød på Coop, sjekket datoen, det var 3 dager til "utgått". Men da vi kom hjem såg vi sannelig at dem var myglet! Har også hendt flere ganger.... Irriterende, er jo dyrt.
Og ja, jeg tok med pakken og kvittering tilbake til butikken...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 07:54   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polarbrød...som mygler...

Kan du ikke kjøpe dem frosne da, så unngår du at de mygler?

Gammel 31-08-10, 11:38   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Er polarbrød så sunt da? De jeg har sett har mye herda fett i seg. Hvilket polarbbrød kjøper dere?

Det er jo godt innimellom, så om det ikke er fullt av fett blir jeg glad.

Gammel 31-08-10, 12:36   #4
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Er polarbrød så sunt da? De jeg har sett har mye herda fett i seg. Hvilket polarbbrød kjøper dere?

Denne kjøper jeg:

Gammel 31-08-10, 13:04   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polarbrød som mygler

Vi kjøper de frosne, har kun opplevd engang at de har vært myglet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:44   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Vad använder ni för typ av fett?
Olika typer av fett används till olika typer av bröd. En sak har dock allt fett i Polarbröds produkter gemensamt, det kommer från växtriket. I våra produkter används huvudsakligen olja från raps. Rapsolja är mestadels uppbyggd av omättade och fleromättade fetter, där hälsosamma omega-3-fetter utgör en betydande del. Polarbröds produkter innehåller inte transfetter.
Är brödet verkligen mjölkfritt?
Ja.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 07:55   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper kun sånt brød når det er frossent. Da opplever jeg ikke det problemet. Jeg syns forørig at polarbrød burde ligge i fryseboksen på butikken.

Gammel 31-08-10, 08:56   #8
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Butikkene har egentlig ikek lov til å selge dem frossne, det står på kartongene som polarbrød kommer i at det skal KUN selges som opptint vare. Forstå det den som kan..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 09:11   #9
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja har opplevd det ofte,men kun i Norge.Kjøper kun i Sverige nå,og der opplever jeg det ikke.

Gammel 31-08-10, 09:30   #10
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg anbefaler heller å bake selv! Veldig enkelt, og veldig godt. Og da kan man bare hive dem i fryseren etterpå.

Gammel 31-08-10, 09:40   #11
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

På Rema så stord det at polarbrødet hadde vært frosset og ikke kunne fryses igjen. Da blir det jo fuktighet i posen og kanskje det er derfor det mugner så fort?

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 09:42   #12
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En eller anne jeg pratet med i en butikk sa at det er fordi polarbrødet blir pakket mens det fortsatt er for varmt,og da pga fuktigheten mugner brødet. Men jeg kjøper flere poser og fryser,hvorfor går ikke det da?

Gammel 31-08-10, 09:41   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke funnet det frosne jeg? Bare opptinte...

Gammel 31-08-10, 11:51   #14
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøper bare polarbrød som er delvis ting. De kommer jo fryst så da havner de på hylla ikke helt opptint. De holder i allefall myyyyye lenger enn de som er tint helt når jeg kjøper de.

Gammel 31-08-10, 12:39   #15
Metalpus
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Metalpus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Har ikke funnet det frosne jeg? Bare opptinte...

Ja vi har også opplevd dette flere ganger både fra den lokale mega'en og Rema.. Og butikkene får dem inn i frosset tilstand, men legger dem til tining og dato stempler dem. Så det er litt dumt.. Fikk du ny pakke eller pengene igjen når du gikk tilbake med dem, Veravera ?

Metalpus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 14:05   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Metalpus, her.

Ja vi har også opplevd dette flere ganger både fra den lokale mega'en og Rema.. Og butikkene får dem inn i frosset tilstand, men legger dem til tining og dato stempler dem. Så det er litt dumt.. Fikk du ny pakke eller pengene igjen når du gikk tilbake med dem, Veravera ?

Har opplevd begge deler. Fått pengene om jeg har "krevd" det, eller nye brød dersom det har vert bedre dato på dem. Har klaget flere ganger...

Gammel 31-08-10, 09:46   #17
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg sendte mail til leverandøren og spurte hvorfor de ikke kan selges frosne. Vi får se hva de svarer. For meg er det et stort problem siden det eneste brødet som storepropellen spiser er nettopp polarbrød.

Gammel 31-08-10, 10:17   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har opplevd det samme flere ganger - høyst irriterende.

Gammel 31-08-10, 10:21   #19
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Har også opplevd det, og har i tillegg til å klage til butikken også klagd til produsenten. Men fikk bare et svada-svar og kom ingen vei med det. Så da kjøper jeg det ikke lenger. :ædabæda:

Gammel 31-08-10, 10:30   #20
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg synes også det er tullete av butikkene at de tiner opp en vare som utmerket godt kan selges frossen - det har jo allerede har vært frossent.

Mange kunne sikkert tenke seg å ha et par pakker i fryseren, men da må vel kvaliteten forringes, når det fryses, tines og fryses igjen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.