|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Polarbrød som myglerPolarbrød i butikken er jo ofte myglet når man kjøper dem! Selv om det er mange dager til dem går utpå dato! Flere som opplever dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Kan du ikke kjøpe dem frosne da, så unngår du at de mygler?
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Er polarbrød så sunt da? De jeg har sett har mye herda fett i seg. Hvilket polarbbrød kjøper dere?
![]() |
#4 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...
Denne kjøper jeg:
![]() |
#6 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
Vad använder ni för typ av fett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Butikkene har egentlig ikek lov til å selge dem frossne, det står på kartongene som polarbrød kommer i at det skal KUN selges som opptint vare. Forstå det den som kan.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tre små T
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Ja har opplevd det ofte,men kun i Norge.Kjøper kun i Sverige nå,og der opplever jeg det ikke.
![]() |
#10 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Jeg anbefaler heller å bake selv! Veldig enkelt, og veldig godt. Og da kan man bare hive dem i fryseren etterpå.
![]() |
#12 |
Tre små T
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...En eller anne jeg pratet med i en butikk sa at det er fordi polarbrødet blir pakket mens det fortsatt er for varmt,og da pga fuktigheten mugner brødet. Men jeg kjøper flere poser og fryser,hvorfor går ikke det da?
![]() |
#13 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Har ikke funnet det frosne jeg? Bare opptinte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Kjøper bare polarbrød som er delvis ting. De kommer jo fryst så da havner de på hylla ikke helt opptint. De holder i allefall myyyyye lenger enn de som er tint helt når jeg kjøper de.
![]() |
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
![]() |
Ja vi har også opplevd dette flere ganger både fra den lokale mega'en og Rema.. Og butikkene får dem inn i frosset tilstand, men legger dem til tining og dato stempler dem. Så det er litt dumt.. Fikk du ny pakke eller pengene igjen når du gikk tilbake med dem, Veravera ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Opp og fram, - framover
Har opplevd begge deler. Fått pengene om jeg har "krevd" det, eller nye brød dersom det har vert bedre dato på dem. Har klaget flere ganger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
superbruker
|
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Jeg sendte mail til leverandøren og spurte hvorfor de ikke kan selges frosne. Vi får se hva de svarer. For meg er det et stort problem siden det eneste brødet som storepropellen spiser er nettopp polarbrød.
![]() |
#19 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...Har også opplevd det, og har i tillegg til å klage til butikken også klagd til produsenten. Men fikk bare et svada-svar og kom ingen vei med det. Så da kjøper jeg det ikke lenger. :ædabæda:
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Polarbrød...som mygler...jeg synes også det er tullete av butikkene at de tiner opp en vare som utmerket godt kan selges frossen - det har jo allerede har vært frossent.
![]() |
|
|