|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg har i lang tid ønsket meg en "skikkelig" goretexjakke. Men jeg har aldri kostet på meg det pga en lang historie med opp og ned i vekt.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Så det finnes en grense? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Det kan jo godt hende den er veldig bra, men spørsmålet er om du driver så mye ekstremsport at du trenger en så bra jakke.
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Norrøna er vel omtrent dyrere enn Bergans i mange tilfeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg liker bergansjakker, men jeg synes ikke de er de eneste som fungerer. Stormberg er ikke så verst heller, jeg tviler på at de fleste av oss merker så stor forskjell.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Nei, jeg driver jo ikke ekstremsport. Jeg trenger ei jakke som er fin (
![]() |
#9 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg har sett på Bergans Filefjellel jakkene, som også er 71 grader nord jakker, de koster veil. 3800,-
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg bor jo nær regnbyen, så for meg er det viktig at jakken er 100% vann- og vindtett. Jeg bruker min Bregansjakke når jeg går tur, leker med unger, til og fra jobb og som skijakke om vinteren. Men: jeg har også en Stormbergjakke (kjøpt på outletbutikken til 400 kr) og den er også veldig, veldig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Bergans er veldig overpriset i forhold til kvalitet. Goretex er ikke goretex, du må sammenligne vannsøyle for å si noe om kvalitet. Ofte ligger Bergans veldig langt nede på vannsøyle i forhold til konkurrentene i samme prissegment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?
Helt enig!
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg har en Norrønna (minst 10 år gammel) og en Bergans (71 grader nord jakke i 2006), og jeg er mest fornyd med Bergans. Liker den best i både stoff og passform. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Synes denne fra Stormbeg var fin. Det står vann/vindtett, men til 999 kr?
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 05-09-10 kl 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
Denne har jeg, og jeg elsker den! Den er virkelig vanntett (i hvertfall i vestlandsregn) og man kan regulere hetten slik at den sitter perfekt. Den er verd pengene.
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
Den ser kjempefin ut da!
![]() |
#19 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Se på hva Hagløfs har
![]() |
#20 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er Bergans virkelig SÅ bra?Jeg har en HH jakke i plommefarge/dyp lilla, som ble kjøpt da jeg gikk gravid med storebror i 2001, den har jeg brukt til alt av uteliv siden han kom til verden, både i høstregn og iskalde slalomturer og den er både vanntett og vindttett og jeg er fortsatt stålende fornøyd med den.
![]() |
|
|