|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva slags ulltøy?
Enten Ulvangsokker i 5-pakk eller ullsokkene fra Safa (kjøper dem på Bogerud tekstil). Ulvangsokkene har antisklisåle på de som er i 19-21 og 22-24 mener jeg, over dette tror jeg de er uten antiskli. Safasokkene jeg har i hus er uten antiskli.
|
|
|
#42 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva slags ulltøy?Hovedsaklig Nøstebarn, litt Bånsull. Også skal vi prøve det merket ElinM (?) linket til i en annen tråd som også er ubehandlet ull, for det er det eneste jeg vil ha.
|
|
|
#44 |
|
By the Sea
|
Kan virkelig Janus sine ullplagg kjøres i trommel? Og da holder det seg like fint?
|
|
|
#48 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?Me har for det meste Janus, også T&T og frå HM
|
|
|
#49 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva slags ulltøy?Apropos Krabaten, jeg glemte helt å skryte av Krinkelulla til Janus. Den er like god og varm, men jeg har inntrykk av at den er enda mer behagelig å ha på. Det grønne settet med busker og hettegenser var en stor favoritt i fjor. Vi har brukt den masse, vasket i masking og den er fin som ny. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke alle Janusplaggene kan tromles, men bobyene og ulltrøyer tromles uendelig mange ganger her i huset i hvert fall |
|
|
|
|
|
#52 |
|
I farta ...
+ rødt, lyseblått (prinseull), plomme og rosa (prinsesseull) og noen andre farger i Krinkleull (oker bla., tror jeg...) |
|
|
|
|
|
#53 |
|
I farta ...
Sv: Hva slags ulltøy?Jeg har også kjøpt mye fra Krabaten.no de siste to årene og er veldig fornøyd med servicen |
|
|
|
|
|
#54 |
|
I farta ...
Liker også godt Krinkleull |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ute av drift
Sv: Hva slags ulltøy?Hvordan er Tom og Trine i størrelsen? Skal innom Sparkjøp i løpet av uka som kommer, og må hamstre ullsokker og litt forskjellig. Syns å huske at bodier kan være trange over hodet og kanskje små i str, eller?
|
|
|
#56 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags ulltøy?Jeg synes og de er litt små. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hva slags ulltøy?Jeg kjøper en del Janus prinsesseull-bodyer, strømpebukser, og så har vi kjoler til alle tre. Alle tre har de Nøstebarn ullribb-buksene, som jeg ELSKER. Vesla har også en ullkjole med lam på derfra, som blir mye brukt ( i dag bl.a.). Så Nøstebarn og Janus er favoritter her. Men vi kjøper lekedressene fra Sparkjøp, de bruker vi både under regntøy i barnehagen og som nattdrakter. Sokker kjøper vi også derfra og litt strømpebukser. Ikke bodyer eller luer i Tom og Trine, de er alt for små og lite stretchy.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|