|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Badedrakt fra BravissimoJeg har endelig funnet en badedrakt jeg synes er fin, men lurer på en ting..
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Badedrakt fra BravissimoHøres ut som en god plan! Halterneck er så fint, jeg skulle ønske jeg klarte å gå med det uten å få vondt i nakken.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Badedrakt fra BravissimoJa, det hjelper jo ikke deg å finne svaret på spørsmålet ditt at jeg er innom med jevne mellomrom for å fortelle hvor fin jeg synes den er.
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badedrakt fra BravissimoFår ikke åpnet linken, er på jobb.
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Badedrakt fra BravissimoTakk Pelle, for det var det jeg var redd for. At badedraktene i seg selv er små eller normale i størrelsen, bare tilpasset folk med store pupper. For da utgår jeg.
![]() |
#10 |
Unik
![]() Sv: Badedrakt fra BravissimoDet var noen jeg fikk over rumpa altså, men de hadde de selvsagt ikke i min str. La bla. ut den jeg kjøpte (med en cup for lite) for salg her, men ingen ville ha den, og nå har jeg brukt den selv.
![]() |
#11 |
Unik
![]() Sv: Badedrakt fra Bravissimo
Har sjekket linken nå, den var fin! Ikke en av de jeg prøvde. Tror det særlig er de med tummy-control man bør være obs på pga strammere stoff som gjør det vanskeligere.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|