Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Badedrakt fra Bravissimo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 10:24   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Badedrakt fra Bravissimo

Jeg har endelig funnet en badedrakt jeg synes er fin, men lurer på en ting..

Den er fra Bravissimo, og størrelsene der går jo på BH-størrelse. Men hvordan vet jeg da om den passer over rumpa? Jeg mener, tynne mennesker kan ha store pupper, og store mennesker kan ha små pupper!

Så hvis jeg bestiller i 85 E, hvordan vet jeg at den også passer over rumpa? Det er denne:

http://www.bravissimo.com/products/s...7-details.aspx

Gammel 13-10-09, 10:51   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badedrakt fra Bravissimo

Åh, den var fin!

Gammel 13-10-09, 11:08   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Åh, den var fin!

Nettopp, og vi skal jo på babysvømming i januar, ergo må jeg ha ny og fin badedrakt!

Gammel 13-10-09, 11:12   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres ut som en god plan! Halterneck er så fint, jeg skulle ønske jeg klarte å gå med det uten å få vondt i nakken. Denne badedrakten var bare rålekker!

Gammel 13-10-09, 11:22   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jupp, kanskje jeg må sende dem en mail og høre ang. størrelsen på resten av plagget..

Gammel 13-10-09, 11:27   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Ja, det hjelper jo ikke deg å finne svaret på spørsmålet ditt at jeg er innom med jevne mellomrom for å fortelle hvor fin jeg synes den er. Badedrakter er jo elastiske da, så med mindre du har mange størrelser forskjell oppe og nede, så skal det vel gå? Pleier det ikke gå bra?

Jeg kjøpte en badedrakt når Poden var nyfødt, den passet til ammepuppene (selv om det så litt Bay-watch ut), og den passet fint når de krympet igjen, og til og med når jeg la på meg.

Gammel 13-10-09, 13:07   #7
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Får ikke åpnet linken, er på jobb.

men jeg var i Bravissimobutikk i våres, bla for å kjøpe badedrakt. og det var flere badedrakter jeg rett og slett ikke fikk over rumpe (str 42). Bruker 70 F til vanlig, men pga lite elsatikk måtte jeg ha 75 i badedrakt. men fikk de altså ikke over rumpa. Ble kjempeskuffet, og følte meg som en idiot i prøverommet.

Skal åpne linken senere i kveld, og se om den du linker til er en av de jeg prøvde.

Gammel 13-10-09, 13:11   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Takk Pelle, for det var det jeg var redd for. At badedraktene i seg selv er små eller normale i størrelsen, bare tilpasset folk med store pupper. For da utgår jeg.

Gammel 13-10-09, 13:15   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gå og prøv en panache-badedrakt i en undertøysbutikk da vel, så finner du fort ut av det med størrelsen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 13:18   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Det var noen jeg fikk over rumpa altså, men de hadde de selvsagt ikke i min str. La bla. ut den jeg kjøpte (med en cup for lite) for salg her, men ingen ville ha den, og nå har jeg brukt den selv.

Gammel 15-10-09, 22:20   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Får ikke åpnet linken, er på jobb.
.

Har sjekket linken nå, den var fin! Ikke en av de jeg prøvde. Tror det særlig er de med tummy-control man bør være obs på pga strammere stoff som gjør det vanskeligere.

Denne fikk jeg ikke over rumpe:

http://www.bravissimo.com/products/s...5-details.aspx

Denne kjøpte jeg, går med litt åling inn i badedrakten:

http://www.bravissimo.com/products/s...lour=turquoise

Denne tror jeg at jeg prøvde, og den gikk jeg fint inn i (men hadde ikke min cup selvsagt):

http://www.bravissimo.com/products/s...9-details.aspx

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.