Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å få tilgang til blogger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 13:53   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å få tilgang til blogger

Det er helt greit å spørre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:58   #42
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg får meg ikke til å spørre. Nå er jeg rimelig fersk her også da, men jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å spørre om et år heller.

Gammel 04-11-09, 14:09   #43
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det nye bloggsystemet kommer så synes jeg det hadde vært veldig fint med en tråd a la dette, hvor man oppfordrer brukerne til å informere og oppdatere i forhold til hvor lukkede/åpne blogger man har.

Jeg har i grunn reflektert lite over problemstillingen for egen blogg sin del, siden den er rimelig død og uinteressant og få har bedt om tilgang. Jeg har åpnet bloggen for folk jeg føler at jeg kjenner godt og gjerne har møtt flere ganger irl, men har gjort enkelte unntak fra regelen. Det er noen få blogger jeg gjerne kunne ønske meg tilgang til, men jeg er av de fjerningene som synes det er ubehagelig å spørre folk om tilgang, så det gjør jeg aldri. Med unntak av håndsopprekning i ny og ne i blogger jeg allerede har tilgang til.

Gammel 04-11-09, 14:21   #44
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lar meg fascinere over Sitronens tilnærming merker jeg..
Jeg er mer som smilefjes og synes det er hyggelig med tilgang. Noe av det som er fint med bloggene synes jeg er at det er flere bilder der og det liker jeg godt å se.

Gammel 04-11-09, 14:27   #45
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes heller ikke det er så lett å be om tilgang. Ikke fordi jeg er redd for å få et nei, men fordi jeg føler meg som en sniker siden jeg ikke har noe å tilby selv. Ikke kjenner jeg noen IRL heller.

Jeg kan skjønne at om man er svært aktiv her og har en stor blogg, så føles det rart å gi tilgang til alle som detter innom forumet og av nysgjerrighet ønsker å lese.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 14:31   #46
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser dere? Ingen respekt, ingen!

Gammel 04-11-09, 14:32   #47
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja også synes jeg ellers det er lett å gå seg bort i bloggorama. Det er nokså stort der inne etterhvert og mange kjenner hverandre godt noe som gjør det litt internt, dette har helt sikkert sammenheng med mitt anonymitetsnivå her inne. Men det fører til at bloggorama også mister litt av interessen min, selv om jeg setter stor pris på den tilgangen jeg faktisk har og de kommentarene jeg får.

Gammel 04-11-09, 14:33   #48
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ser dere? Ingen respekt, ingen!

Ånei?!

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 14:35   #49
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er helt grønn på dette. Hvordan lager man seg en blogg? Lager man det her inne, eller må maninn i det såkalte blogorama? (som jeg ikke aner hva er)

Gammel 04-11-09, 14:36   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg er helt grønn på dette. Hvordan lager man seg en blogg? Lager man det her inne, eller må maninn i det såkalte blogorama? (som jeg ikke aner hva er)

"Blogorama" er bare et ord for "bloggverdenen". Altså et samleord for bloggene og dem som bruker dem.

Hvis du klikker på "Blogger" helt øverst på siden her, så finner du bloggene. Hvis du vil lage en egen blogg, så er jeg helt sikker på at det står en del om det i informasjonsforumet - jeg kan se etter hvis du ikke finner noe.

Gammel 04-11-09, 14:39   #51
Mani
Helt vanlig

Standard

Snille Skilpadda, du er så utrolig grei og hyggelig. Tar ansvar for å svare og inkludere på alle nivå. Så hyggelig å ha deg her (og det er ment som et koselig smil altså)

Gammel 04-11-09, 14:40   #52
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Å, jeg trodde blogorama var et sted.
Nå fant jeg ut hvor jeg skal trykke, ja. Må tenke litt på saken. Takk skal du ha SP.

Gammel 04-11-09, 16:58   #53
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg synes ikke det er frekt å spørre om tilgang, men man må tåle avslag.
Jeg har ikke tilgang til mange, men har heller ikke bedt om. Har ikke vært så aktiv i min blogg, men det tenker jeg på å bli. Derfor vil jeg ikke ha den åpen for alle heller.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.