|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Jeg blir gal av å gå hjemme med "friske" barn. Skolegutten hadde et lett men nokså typisk (etter beskrivelsen) forløp av svineinfluensa med ca 4 dager sykdom og 3 dager frisk hjemmetilværelse. Han var altså hjemme hele forrige uke. Vesla fikk feber torsdag kveld, var feberfri fredag på dagen og hadde bittelitt feber tidlig fredag kveld. Siden det har hun vært frisk. Hvis ikke skolegutten hadde hatt noe som godt mulig kunne være svineinfluensa hadde jeg ikke kommet på at hun kunne ha det nå. Nå har jeg vært hjemme med henne mandag og dag, hun har altså vært frisk i 4 dager. Strålende, happy, drittlei av å ikke få leke med noen andre. Masete, tullete, kranglete, pusher grenser. Og blid og fornøyd. Hun er så barnehageklar som hun aldri har vært. 4 dager frisk hjemme, og enda vil barnehagen at jeg har henne hjemme to dager til. Ja, jeg skjønner at man må være føre var. Men jeg er bare så lei!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Og jeg vet akkurat hvordan du har det.
![]() |
#3 |
Tankefull
|
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)I know the feeling.
![]() |
#4 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Lillemann her begynte å se små dårlig ut fredag formiddag, men fikk feber og hoste først lørdag morgen.
![]() |
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)
Det er jo det, ikke sant, man er glad for at de kvikner til, men himmel så stress med en frisk unge når man er sjuk sjøl. Jeg husker godt da mannen og jeg hadde en skikkelig killer-omgangssyke samtidig, smittet av gutten vår som var et drøyt år den gangen, og han var frisk igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ser fremover!
Hørtes ikke koslig ut det der heller. Uff.
![]() |
![]() |
#7 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Akkurat nå er jeg om mulig enda mer drittlei enn i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ser fremover!
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Sender deg en klem jeg!
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Her ligger vi rett ut nå, to av fem. Ser for meg at hankjønna i familien kommer sigende etter en etter en de også. Minstemor er dårlig, men ikke i snakketøyet og det passer dårlig med formen min. Skal bli spennende tider fremover.
![]() |
#10 |
snur
|
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Synes du er flink jeg. Irriterer meg grønn over de som ikke gidder å følge reglene så alle andre blir smittet
![]() |
#11 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har fått skriv fra kommuneoverlegen om at det er helt i orden å gå på skole etter 24 timer som feberfri, så lenge almenntilstanden er normal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
snur
|
Så bra for dere! Sånn er det ikke her. Disse ungene går i samme bhg/skolesystem som mine så vi har like regler. I tillegg kommer minsten hjem i dag og forteller at gutten har fått svineinfluensa, så da har han nok blitt syk igjen og sikkert greid å smitte noen den tiden han har vært i bhg.
![]() |
#13 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Svineinfluensakarantene (syteinnlegg)Å jeg kjenner meg så godt igjen! Det er en prøvelse. Jeg vil bare gi deg en god klem
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|