Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varme og pene støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 14:01   #1
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Varme og pene støvletter?

Trenger et par varme, pene støvletter i sort. Som skal brukes til både bukse og kjole/skjørt. Har noen et par å anbefale?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 14:04   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varme og pene støvletter?

Disse fra Camper har fuskepelsfor:

Og de har gummisåle, noe som gjør at de ikke er så glatte, selv om de ikke har grovt spor i sålen. De er imidlertid veldig trange, fant jeg ut da jeg prøvde et par. Det var visst ikke lagd ekstra plass for fôret i skaftvidden. Jeg kjøpte dem uten fôr, og er strålende fornøyd. Blir det kaldt tar jeg heller på meg en tynn ullsokk.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:14   #3
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

De var fine. Er de veldig, veldig trange eller mer "normalt" trange?

Gammel 15-12-09, 15:59   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tråla Oslo sentrum en dag i forrige uke. Det er veldig mange fine rundt omkring, og ca. 95% var for trange for leggene mine. Jeg fant til slutt et par jeg er veldig fornøyd med, med kilehæl, gummisåle, deilig fôr og lekkert utseende.

De Kanina viser er jo bare helt lekre! (Men for trange rundt mine legger, jeg prøvde de også).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 16:08   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

MinaX: hvor fant du støvletter som var litt vide?

Gammel 15-12-09, 16:10   #6
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg tråla Oslo sentrum en dag i forrige uke. Det er veldig mange fine rundt omkring, og ca. 95% var for trange for leggene mine. Jeg fant til slutt et par jeg er veldig fornøyd med, med kilehæl, gummisåle, deilig fôr og lekkert utseende.

De Kanina viser er jo bare helt lekre! (Men for trange rundt mine legger, jeg prøvde de også).

Hvor og bilde?

Gammel 15-12-09, 16:17   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

MinaX: hvor fant du støvletter som var litt vide?

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Hvor og bilde?

I den skobutikken som ligger ved siden av Esprit i Grensen. Ikke den i familie med Lillevinkel, men den andre. Skal se om jeg får googlet fram et bilde.

Gammel 15-12-09, 16:19   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Disse er det. Lille Grensen sko.

Gammel 15-12-09, 18:29   #9
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Disse er det. Lille Grensen sko.

Fine! Hva er prisen på de?

Gammel 16-12-09, 15:11   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Fine! Hva er prisen på de?

Kremt ... kr 2300, tror jeg det var. :Plystre: (Dette var 12. skobutikken jeg var innom og jeg måtte ha støvletter, så da er det bare å lukke øynene og trekke kortet).

Gammel 17-12-09, 13:44   #11
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Kremt ... kr 2300, tror jeg det var. :Plystre: (Dette var 12. skobutikken jeg var innom og jeg måtte ha støvletter, så da er det bare å lukke øynene og trekke kortet).

Oi, det var jo litt av en pris! Men de ser helt nydelige ut. Jeg har lyst å dra og se på de, men er redd kortet går varmt da...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.