Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boden Circle Applique Skirt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-10, 20:52   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden Circle Applique Skirt

Jeg kjøpte hvertfall akkurat dette skjørtet i str 14 i trua på at det var 42, som jeg bruker til vanlig. Jeg syntes det tilsvarte en ørlite romslig 42- størrelse når jeg fikk det på.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:01   #22
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg så jo feilen ganske fort, og sendte en mail, men fikk beskjed om at det ikke gikk å endre til 14. Jeje.

Det synes jeg var dårlig service! Veldig dårlig.

Jeg bruker 10, som jeg tror tilsvarer 36, det i hvert fall det jeg så å si alltid bruker i det meste. 12 er 38, 14 er 40 osv.

Gammel 06-09-10, 10:04   #23
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser dere ikke er heeeelt enige.

Hvis 44 er 16, så er vel 42 ca 12?
Og da blir vel 12 ca 40?

Jaja. Det vil vel passe en av søstrene.

Eller kanskje meg

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 10:29   #24
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser dere ikke er heeeelt enige.

Hvis 44 er 16, så er vel 42 ca 12?
Og da blir vel 12 ca 40?

Jaja. Det vil vel passe en av søstrene.

Eller meg

Gammel 06-09-10, 10:31   #25
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

12 svarer vel til 38? Vet at vi har diskutert dette mange ganger før, men i vanlige britiske størrelser har i alle fall 36 alltid vært 10, 38 er 12, 40 er 14 osv.

Min erfaring er at det stemmer bra.

Gammel 06-09-10, 17:46   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Eller kanskje meg

Det er til opplysning dette skjørtet jeg har kjøpt meg, og ikke det som er omtalt i tråden her egnetlig.

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...ted-Skirt.html

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 17:50   #27
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg elsker dette skjørtet! Jeg synes dog Boden er altfor dyrt, så jeg venter til noen her inne blir lei av sitt.

Gammel 06-09-10, 17:56   #28
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjørtet er kort i r-størrelsen og 14 en normal 42-ish. Hvertfall det i mitt skap

Gammel 06-09-10, 17:58   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vel sjekka det ut om en ukes tid

Gammel 07-09-10, 11:13   #30
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Det er til opplysning dette skjørtet jeg har kjøpt meg, og ikke det som er omtalt i tråden her egnetlig.

Men var ikke dumt det heller.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 11:27   #31
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har selv dette skjørtet og det er kjempestilig! Det passet perfekt også!

Gammel 07-09-10, 11:28   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg har selv dette skjørtet og det er kjempestilig! Det passet perfekt også!

Ja, men i hvilken størrelse? Og hva svarer det til i norske størrelser? (Har skjønt at det er et annet skjørt, altså, men vil gjerne til bunns i størrelsesforvirringe.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 16:01   #33
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Som sagt - jeg har det skjørtet Nessie har kjøpt seg, det med grønne og oransje blomster, i en str. 14. På _min_ kropp tilsvarer det en normal str. 42, i en trang fasong.

Jeg har også skjørtet i hovedinnlegget, i str. 14. På _min_ kropp tilsvarer det andre plagg i str 42, men det er romsligere over hoftene.

Gammel 07-09-10, 16:05   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg må si jeg er spent.
Om 12 er en 40 i akkurat dette skjørtet kan det gå, kanskje ikke helt enda, men snart. Men om det er en 38 tviler jeg.

Idag kjøpte jeg dog en slimbukse med stretch (mye sikkert) i str 38+

Gammel 07-09-10, 16:58   #35
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har to Boden-skjørt i str 12, som sitter fint på. Skjørt i str 38 pleier å være for store til meg. Jeg har ellers et par bukser fra Boden i str 10, som sitter perfekt, mens bukser i str 38 pleier å være for store. Så jeg har konkludert med at 10 stemmer overens med 36.

Elinblu: siden du har helt motsatt kroppsfasong enn meg, vil jeg anbefale å sjekke garment- og body-measurements i forhold til hoftene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 16:59   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Elinblu: siden du har helt motsatt kroppsfasong enn meg, vil jeg anbefale å sjekke garment- og body-measurements i forhold til hoftene.

Ja, jeg gjør det. Dette skjørtet er såpass utskrådd at jeg tror jeg kan velge etter livvidden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 17:14   #37
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd en del bodenskjørt, og min erfaring var at jeg måtte ha forskjellige størrelser i ulike typer skjørt. Jeg har dette skjørtet i sort, det var dette som var mest romslig i størrelsen av de jeg prøvde. Men det kan jo ha med type kroppsfasong å gjøre også, det var iallefall det mest romslige i livet.

Gammel 07-09-10, 21:54   #38
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

*borte*
Edit: Glem det - så feil og skrev et meningsløst innlegg.

Gammel 08-09-10, 10:21   #39
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, men i hvilken størrelse? Og hva svarer det til i norske størrelser? (Har skjønt at det er et annet skjørt, altså, men vil gjerne til bunns i størrelsesforvirringe.)

Skjørtet er i str 8. I norske størrelser er jeg mellom 34/36 (XS/S). Et tips kan være å se på garment size istedenfor str. Hvis man vet sine egne mål på feks liv og hoftevidde og ser dette i forhold til garment measurements, da kan man ikke gå feil.

Gammel 08-09-10, 10:53   #40
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Skjørtet er i str 8. I norske størrelser er jeg mellom 34/36 (XS/S). Et tips kan være å se på garment size istedenfor str. Hvis man vet sine egne mål på feks liv og hoftevidde og ser dette i forhold til garment measurements, da kan man ikke gå feil.

Åjoda. Da jeg bestilte det første skjørtet så jeg både på egne mål og målte et skjørt jeg hadde som passet. Ut fra begge skulle jeg ha 16. Da skjørtet kom var det altfor stort, og så komplett latterlig ut.

Som regel er jeg 40 i skjørt, og i Boden passer 14L.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.