Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Treffe meg i Tromsø torsdagskveld?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-11, 20:03   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Treffe meg i Tromsø torsdagskveld?

Hm. Hvor går man da? Solid?

Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 20:04   #22
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva med Café Sånn?

Gammel 21-02-11, 20:20   #23
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Får æ lov til å være med?!

Ja! Da er vi to som ikke har møtt disse skumle damene før

Gammel 21-02-11, 20:26   #24
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Er enig med de som foreslår Cafè Sånn. Syns det er trivelig der.

Gammel 21-02-11, 20:47   #25
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sånn er trivelig, og rikelig med plass også.

Gammel 21-02-11, 20:51   #26
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke vært der, så det er vel på tide. Da sier vi det.

Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 20:59   #27
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har bare møtt FOF (og Canisa, dersom hun kommer) av de som har meldt seg så langt. Og FOF er søstra mi, så det skulle nesten bare mangle. Men jeg gleder meg til å møte Kirsebær, og dere andre også. Grugleder kanskje, men det er lov.

Gammel 21-02-11, 22:40   #28
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg har bare møtt FOF (og Canisa, dersom hun kommer) av de som har meldt seg så langt. Og FOF er søstra mi, så det skulle nesten bare mangle. Men jeg gleder meg til å møte Kirsebær, og dere andre også. Grugleder kanskje, men det er lov.

Du har møtt meg. Tror jeg kan stikke innom.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 22:51   #29
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Se der ja! Da kan vi være skumle damer ilag!

Gammel 22-02-11, 00:02   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg!
Jeg tror ikke jeg har møtt noen av dere før.

(jeg er kjempedårlig på navn og ansikter )

Gammel 22-02-11, 00:07   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er også kjempedårlig på navn og ansikter. Men jeg skal nok klare å kjenne igjen Miromurr og Vimjer. Kanskje vi skulle ha utvekslet telefonnumre før du kommer, så vi kan finne hverandre?

Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:31   #32
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm... skal sjekke programmet for torsdag...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:36   #33
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Når kommer du til Oslo da, Bæret?

Gammel 22-02-11, 00:40   #34
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes tromsøværingene kan planlegge et påsketreff også når dere nå likevel skal møtes. / Dere skal ikke reisevekk alle sammen vel?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:42   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hmm... skal sjekke programmet for torsdag...

Gjør det.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Når kommer du til Oslo da, Bæret?

Stort sett hele tiden, faktisk. Men når jeg er på jobb der så er dagene fylt opp fra morgen til kveld, så da har jeg sjelden tid til å treffe noen som helst.

Men jeg har en plan om at neste gang jeg skal dit skal jeg legge inn en ettermiddag/kveld uten en eneste jobbplan. Forhåpentligvis blir det i løpet av mars.

Gammel 22-02-11, 00:43   #36
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg synes tromsøværingene kan planlegge et påsketreff også når dere nå likevel skal møtes. / Dere skal ikke reisevekk alle sammen vel?

Vi reiser bort helligdagene tror jeg. Hvis du ankommer den stille uke, er sjansen tilstede for at jeg kan våge meg på treff

Gammel 22-02-11, 00:46   #37
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg er også kjempedårlig på navn og ansikter. Men jeg skal nok klare å kjenne igjen Miromurr og Vimjer. Kanskje vi skulle ha utvekslet telefonnumre før du kommer, så vi kan finne hverandre?

Mener du at jeg må se etter noe annet en Simpsonfigurer, mennesker i digre bærkostymer, levende statuer og rabiate katter? Hvis dere ikke ser ut som avatarene deres, finner jeg dere ikke

Gammel 22-02-11, 00:48   #38
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi reiser bort helligdagene tror jeg. Hvis du ankommer den stille uke, er sjansen tilstede for at jeg kan våge meg på treff

Jeg ankommer sent på kvelden tirsdag den 19. og drar igjen mandag 25.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:48   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Mener du at jeg må se etter noe annet en Simpsonfigurer, mennesker i digre bærkostymer, levende statuer og rabiate katter? Hvis dere ikke ser ut som avatarene deres, finner jeg dere ikke

Jeg har kirsebærskjerf. Og om du er svært heldig kanskje du får se kirsebærtatoveringen min.

Gammel 22-02-11, 01:07   #40
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg ankommer sent på kvelden tirsdag den 19. og drar igjen mandag 25.

Jeg reiser ikke før torsdag 21, forhåpentligvis kan man rekke et treff onsdag?

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.