|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
nuftig
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHPoden brukte en utslitt Reflex vårdress i dag, og var helt tørr! Dressen var selvfølgelig våt utenpå, men innsiden var ikke fuktig engang. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHPoden her var søkkvåt i sin skallbukse, i morgen tar jeg med Reima tec vårdress, så får vi se om den holder seg tørr. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HH
Reima holder ikke vannet ute her. Reima og regnbukse - Søkkvåt unge. Men det er nok ikke Reima sin feil. Heller at det er naturbarnehage, og ungene er ute i vanndammene i 6-8 timer. Løsningen er mange skift, og så får vi voksne håpe vannet blir borte snart. Ungene elsker det
|
|
|
|
#24 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHFikk hjem en helt tørr "isbjørn-unge" i dag.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHBegge mine har vært tørre både i går og i dag! Eldste brukte skalljakke fra Lindex og bukse fra HH Tech XP. Minsten brukte enten reima tec vinterdress eller reima tec vårdress. Ingen skiftetøy hjem. Nå har vi riktignok ikke snø her som smelter, men det har regnet da de var på tur i går og er vått på bakken der de leker. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJeg har hentet hjem et barn som har blitt våt gjennom vinterdressen (fra Name It, vet ikke merket), Parkdressen (HH, men fra i fjor) og regntøyet. Altså tre ganger gjennomvåt. Når jeg spurte hva hun hadde gjort sa hun at hun hadde svømt i vanndammene |
|
|
|
|
|
#27 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Gjengen med 1,5-åringer på min avdeling blir bløte opp til midjen, uansett hva de har på seg. Fordi de setter seg i vanndammene, rett og slett.
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJeg tok min på fersken i å tømme ei mugge vann over hodet ned i kragen da en ansatt så bort i ca 2 sek. Så småttisene blir våte. Hopper og bader i dammer gjør han også om han får sjansen.
|
|
|
#30 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHDet finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Hm.
|
|
|
|
#31 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHI fjor så måtte jeg be barnehagen om at det var vel ikke nødvendig å la alle ungene svømme i de aller største vanndammene så fort de var utenfor døra. Greit at ungene skal få utfolde seg, men det får da faktisk være måte på noen ganger mener nå jeg. Etter det så har de ofte passet på å rydde de stedene for vann hvor det blir enorme vanndammer. De trenger liksom ikke å svømme på dypt vann. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHLille venn her var søkkvåt gjennom Isbjørn skallsett i går og søkkvåt gjennom Bergans i dag. De bader i vann nå om dagen så jeg skjønner at det ikke holder, men det er kun nederst på beina buksa har vært våt gjennom og det kommer nok kanskje av at det kommer inn nede på beina.
|
|
|
#33 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHUnger har en tendens til å bli våte uansett.
|
|
|
|
#34 |
|
Viser bare at dyrt ikke alltid er best! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHI dag oppdaget jeg hvorfor jeg er så fornøyd med yttertøyet til Rabalder, han er jo aldri våt annet enn på føttene. I gangen hang det oppslag fra forrige måneds aktiviteter, der et bilde av Rabalder ble brukt som eksempel på at de lærer ungene at det er lurere å sitte på huk enn på knærne eller rumpa i vanndammer. Ikke rart ungen er tørr når han bare sitter på huk. Hadde aldri trodd jeg skulle få en så lydig og fornuftig unge.
|
|
|
#36 |
|
Tøff i frakk
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHForresten, for å svare på hovedinnlegget, dersom dressen har samme design som jakkene fra HH, så la jeg merke til at glidelåsen på jakken ikke var vanntett, og ikke har noe beskyttende lag utenpå. Kan det være gjennom glidelåsen det har trukket vann?
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHKnerten forteller at de også øvr på å sitte på huk.
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJeg henter minsten min i vogn. I går regna det voldsomt da jeg kom, og jeg ville ha på han regntrekk. Det fikk jeg som vanlig ikke lov til. Jeg sa til han at da blir han våt. "Ja". sa han fornøyd. "har på jakke". Joda.
|
|
|
#39 |
|
Tøff i frakk
Sv: Søkkvåt i 15.000 mm-dress fra HHJeg husker fremdeles den deilige følelsen av vann som surklet mellom tærne i støvlene. Det tok en stund før det ble virkelig kaldt og ubehagelig. Jepp.
|
|
|
#40 |
|
Salt in the rainbow
|
Er det sant?! |
|
|
|