|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Har du bilder av barna på arbeidsplassen? | |||
| Ja, selvsagt |
|
70 | 41,18% |
| Nei, kollegene mine har ingenting med å se mine barn. |
|
3 | 1,76% |
| Nei (annen grunn) |
|
59 | 34,71% |
| Nei, jeg har ingen fast arbeidsplass |
|
12 | 7,06% |
| Hadde før, men ikke nå. |
|
11 | 6,47% |
| Vil gjerne ha, men det går ikke. (Spesifiser) |
|
7 | 4,12% |
| Flaggstang |
|
12 | 7,06% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
*_*
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Jeg har bilde av barna på korktavlen på mitt eget kontor på min nye jobb. Jeg startet i et engasjement og hang opp bildet da jeg skjønte at jeg svært gjerne ville fortsette å jobbe der. Jeg annonserte til de rundt meg at jeg nå hadde hengt opp bildet av barna fordi jeg ikke aktet å slutte. Det gikk faktisk bare et par dager før jeg ble tilbudt fast stilling.
|
|
|
|
#82 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Det høres veldig fint ut å ha bilder av ungene på jobb, egentlig.
|
|
|
#83 |
|
TittelTøs
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Jeg tror jeg har det.
|
|
|
#84 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei, det har jeg ikke. Har ei tegning minste har tegnet og et bilde av en kollega som han hang opp hos meg da vi byttet kontor, vi satt sammen i 3 år før det.
|
|
|
#85 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Ja, jeg har mange bilder, både av hele familien, flere portrettbilder tatt hos fotograf for det meste, bhg bilder, skolebilder, ja, ju name it, endel tegninger henger også rundt omkrint. Jeg har forresten hjemmekontor.
|
|
|
#86 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Det er litt kronglete å få til i min bransje, men det henger julekortbilde av de søte små på oppslagstavla i pauserommet. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Ja, fordi jeg liker å ha noe vakkert og nydelig å hvile øynene på. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
er her
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei, jeg har en krussedull tegning som Minsten lagde når han var på besøk. Hadde en kalender med (og av) Størsten, lagd i barnehagen med noen bilder og kunstverk i for noen år siden, men vanligvis har jeg ikke det nei, har ikke noen spesiell grunn heller. Har god plass på kontoret til det om jeg skulle finne på å ta det med en gang.
|
|
|
|
#90 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Har et bilde på en kalender fra 2010, den har bare blitt hengende selv om vi skriver 2012 nå.
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei, vi har clean desk policy. Da skal vi ikke ha slike ting, helt greit.
|
|
|
#92 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?
|
|
|
#93 |
|
One of These Days
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Ja, jeg har det! Har en del bilder, men de er ganske gamle så jeg må printe ut noen nye. Er jo lærer og har mye på veggen, bilder av kollegaer, Nemi-striper, elevarbeider også i tillegg til bilder av ungene. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nix. Vi har clean desk. Moderne, minimalistisk, uten oppslagstavle eller annet personlig preg. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
kamerat
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?Nei, men jeg har et par tegninger de har tegnet. Ingen bestemt ideologi bak.
|
|
|
#99 |
|
kamerat
|
Sv: Har du bilder av barna dine på arbeidsplassen?
Men for å kompensere kan jeg fortelle at den ene tegningen er av to sjiraffer. Den ene er albino. Dette har ført til endeløse spekulasjoner blant alle kollegene mine.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|