|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerielektyreDytter litt på denne jeg. Jeg fyller kindle'n før 4 ukers ferie i solseng-ved-basseng-og-på-cruise, og tar imot nye forslag med stor takknemlighet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: FerielektyreNå er bok nummer fire av Modern Witch sluppet på Kindle, jeg skal ha den med på ferie i morgen!
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FerielektyreNå var dette en gammel tråd, men det er kanskje flere som skal på ferie? Jeg pleier å like denne damens råd, og skal fylle opp med det av dette som jeg ikke allerede har lest:
![]() |
#26 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ferielektyre
Jeg vet, det var like før jeg endte opp på Bergkrystallen i dag morges, hadde absolutt ikke lyst til å gå av T-banen på Jernbanetorget. Burde sikkert spart på boken frem til ferien, men hadde ikke nok viljestyrke.
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: FerielektyreDen var like deilig som de andre og ble alt for fort ferdig. Da var det vel bare å vente på neste. :utålmodig:
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: FerielektyreJeg hadde neppe spart den til ferien hadde ikke vært for at ferien startet 23.juni. Nå er det jobb noen dager før det blir mer ferie.
![]() |
#30 |
villende
|
![]() Sv: FerielektyreDet var gode tips, Candy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: FerielektyreJeg kommer med samme tipset som jeg gjør i alle "hva-skal-jeg-lese-trådene". Sookie Stackhouse-serien av Charlaine Harris. Akkurat passe enkel, spennende, underholdende, morsom, småsexy til tider, og rett og slett fantastisk.
![]() |
![]() |
#32 |
villende
|
Nå har jeg bare lest den første i denne serien, men jeg må innrømme at den boken irriterte meg. Nå likte jeg heller overhodet ikke Twilight-bøkene. Men jeg kan virkelig anbefale The Host av Stephanie Meyer (som har skrevet Twilightserien). |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: FerielektyreHva irriterte deg?
![]() |
![]() |
#34 |
villende
|
![]() Sv: FerielektyreSpråket! Jeg syns hun skriver dårlig, rett og slett. Og jeg har rett og slett ikke sansen for Sookie. Twilightserien syns jeg rett og slett blir litt for "dum". Og jeg syns Bella er endimensjonal. The Host har mer dybde, selv om den også er ganske lettlest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FerielektyreJeg synes også dessverre at Sookie-serien er skikkelig pulp. Det har ikke hindret meg i å lese alle, da.
![]() |
#37 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FerielektyreNå har jeg også lastet ned alle disse Modern Witch-bøkene. Jeg er litt skeptisk, men så mange bra folk kan ikke ta feil, tenker jeg.
![]() |
#38 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg liker også Bokdamas tips. Hun liker mye av det samme som meg.
![]() |
#39 |
Librocubicularist
|
Gled deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|