|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: SpisestueVi står på trappene og skal bytte i disse dager, jeg har falt veldig for Cross bordet hos Home&Cottage - jeg ikke ha 1 bein i hvert hjørne, beina er alltid i veien når man skal plassere stoler. Vi skal ha spisesofa og derfor også upraktisk med 4 bein.. Dette er gråbeiset eik.
![]() |
#23 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: SpisestueVi slo frå oss ein del av dei olja borda då vi kjøpte spisebord for to år sidan, nettopp med tanke på søl. Det krev ein del vedlikehold å heile tida halde bordplata så metta med olje, at ikkje andre flekkar trekk inn i treverket og sett seg. Så vi valde å gå for bord med lakka flate, sjølv om dei olja borda ser lekre ut i butikkane.
![]() |
![]() |
#24 |
maler
|
![]() Sv: SpisestueDet som er bra med oljede bord er at hvis man får en skramme i overflaten er det bare å pusse og olje og det blir som nytt. Jeg fikk fjernet sprittusjmerker til og med fra et salongbord. Må ta en oljerunde snart igjen.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpisestueValnøtt er på vei inn igjen, men om du ikke er så opptatt av trender hadde jeg gått for det du tror du vil være komfortabel med i det lengre løp. Jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spisestue
Jeg oljer mitt en gang i måneden, maks, og det tar ca 5 minutter. :misjonerer:
![]() |
#28 |
ctrl+z
|
![]() Sv: SpisestueJeg liker ikke valnøtt og er ikke ovebegeistret for hvitbeisede møbler, så jeg ville nok kikket videre. Liker best naturlig utseende på tre, eik er jo så vakkert! Å velge noe slikt er dog et så personlig valg at jeg synes dere skal gå for magefølelsen. Hva synes dere passer best inn?
![]() |
#30 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: SpisestueTakk for fine innspill, som egentlig ikke gjør meg klokere, siden dere er like uenige som jeg er med meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SpisestueJeg elsker valnøtt og har tykk heltre valnøtt benkeplate og kjøkkenbord. (Hatt i mange år). Synes valnøtt er flott i lyse omgivelser, varm og tidløs farge.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|