Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Innleggssåler med støtdempende effekt - finnes det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-15, 01:20   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Innleggssåler med støtdempende effekt - finnes det?

Finnes det innleggsåler jeg kan ha i bunadskoen som har en noe støtdempende effekt? Jeg skal rusle opp Karl Johann med ansvar for elever og voksne og vet av erfaring at jeg blir sårbeint... Noen tips?

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-15, 02:27   #2
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Innleggssåler med støtdempende effekt - finnes det?

Det finnes sånn gelésåler i skobutikken. Det hjelper litt, synes jeg.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-15, 10:35   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Innleggssåler med støtdempende effekt - finnes det?

De har bra gelesåler på xxl, kjøpte de til datter med hælbetennelse og de har gjort underverker.

Gammel 15-05-15, 10:50   #4
Blånn

Blånn sin avatar

Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Innleggssåler med støtdempende effekt - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

De har bra gelesåler på xxl, kjøpte de til datter med hælbetennelse og de har gjort underverker.

Jeg har også en som sliter med hælene, så det tipset skal jeg ta med meg!

-Jim Carrey-
Gammel 15-05-15, 11:30   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har problem under hælen, og har kjøpt meg ViscoPed. Tror det kostet rundt 1000-lappen (). Jeg har ikke klart å finne gode gelesåler på ordinære butikker. Jeg ser at XXL har denne som muligens vil fungere for deg?

Vær oppmerksom på at innleggssåler endrer hvordan skoen passer foten, siden foten ofte kommer høyere opp i skoen. Det kan medføre gnagsår, så pass godt på at du er forberedt. Teip for eksempel sportsteip på utsatte steder (typisk på hælen).

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-15, 15:28   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viscoped-sålene er gode, men jeg synes det blir klamt.

Og de blir litt store i bunadskoene. De bygger for mye.

Gammel 15-05-15, 15:33   #7
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Innleggssåler med støtdempende effekt - finnes det?

Det er den Lille meg linker til som vi har!

Gammel 16-05-15, 11:04   #8
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har et par tempur lignende såler jeg synes er gode. Kjøpte dem i Tyskland, men finnes sikkert her også

Gammel 16-05-15, 15:42   #9
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Jeg kjøpte tåinnlegg beregnet på sko med stilletthæler. Regner med at det hjelper litt, i allefall.

*gruer meg til i morgen*

-Jim Carrey-
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.