|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Pokemon GO-spørsmålJa, jeg kan logge min bruker på iPaden også, men det er så elendig gps på den at det funker dårlig. Jeg veit ikke om man kan ha samme bruker pålogget to to enheter samtidig, dog, om det var akkurat det du var ute etter å få svaret på.
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Pokemon GO-spørsmålSamtidig går visst også ser det ut som, jeg brukte ipaden da jeg satt på Aker brygge (for å ikke bruke opp strømmen på tlf der togbilletten var
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Pokemon GO-spørsmål
Får man opp samme pokemon'en på begge enheter da? Og kan fange den på begge? Eller vil den ene enheten vise det det som skjer på den andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Pokemon GO-spørsmål
Ja, vi så de samme figurene - men bare en av oss kunne jo ta dem. Erfarte også at det var litt forsinkelse/dårlig koordinering av den andre brukerens handlinger. Pokestopp var fortsatt blåmerket og så tilgjengelige ut etter at den andre hadde tømt dem osv.
![]() |
![]() |
#8 |
trøtt
|
![]() Sv: Pokemon GO-spørsmålTakk for svar! Da prøver jeg å logge inn på min mobil også. Det var der minsten startet å spille siden hans telefon var for dårlig, men nå har han fått ny. Jeg håper det funker, for jeg går forbi åtte pokestops på vei hjem fra jobb.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|