|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Opphavsrett for dummies - musikkDet er 10. klassingen som står i stampe på musikkleksen, og jeg klarer ikke å hjelpe ham:
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Opphavsrett for dummies - musikkhttps://www.tono.no/skapere/tono-hjelpen/
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Opphavsrett for dummies - musikkDet var den jeg leste og ikke helt skjønte:
Hva gjør TONO og hva gjør NCB? Når det står at det er de som gir tillatelse, men så at det ikke trengs særskilt tillatelse, hva betyr det? Trengs det av og til tillatelse og av og til ikke? Når betaler man? Hvor mye, til hvem?
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Opphavsrett for dummies - musikk
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Opphavsrett for dummies - musikkSånn: på maskin, og kan skrive litt mer utfyllende.
Sist redigert av Tallulah : 07-05-18 kl 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Opphavsrett for dummies - musikkJepp, det overlevde gjenfortelling fra deg, via meg, via sønn, til papir og var fortsatt noenlunde forståelig, faktisk, så bra pedagogikk!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|