|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#381 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #16
Vær veldig obs på infeksjon!
|
|
|
#382 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #16Jeg har trodd at jeg har sett den (de) siste Harry Potter filmen. Også viser det seg at det har jeg ikke. Filmen og bildene jeg har i hodet er fra at jeg har lest boka sikkert 100 ganger. Nå ser jeg filmen. Og det stemmer ikke med det har i hodet. Selv om skuespillerene er de samme på filmen som i hodet mitt…… veldig rart.
|
|
|
#383 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Jeg gruffer litt over en Finn-annonse jeg har lagt ut hvor jeg har skrevet tydelig i annonseteksten at den må hentes (fordi den er så stor) og jeg likevel får en haug med meldinger med spørsmål om jeg kan sende.
|
|
#384 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #16Å ikke sove gjennom en hel natt.
|
|
#385 |
|
Unik
|
Sv: Gruffetråd #16Eg har sendt meldinger på ein tørketrommel som er lagt ut på finn. Og eg får ikkje svar
|
|
#386 |
|
Eppur si muove.
Sv: Gruffetråd #16Hjertensfryd: Jeg kan tenke meg at han har en annen som er interessert som han venter på svar fra eller at skal komme og hente, men veldig enig med deg i at det er irriterende å ikke få svar. Det tar 10 sekunder å si at den er tatt eller at de venter på noen som skal hente, men at de kan gi beskjed om vedkommende ikke kommer (sistnevnte gjør i alle fall jeg for jeg vet at mange ikke dukker opp). Når noen har skrevet en melding så svarer man, men det er det dessverre mange som ikke gjør. Det går også andre veien, at jeg opplever potensielle kjøpere som bare plutselig slutter å svare. Jeg skjønner jo selvsagt at de ikke er interessert lenger, men det er likevel ganske utrolig at mange synes det er greit å bare ikke si noe. Det er så man blir rent lykkelig de gangene man treffer på hyggelige, normale og høflige mennesker på Finn.
|
|
#387 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #16Det tar 10 sekunder om man skal si det til én person. Litt mer om man skal si det til 10 personer. Det er helt innafor å vente med å svare mens man venter på avklaring fra andre.
|
|
|
#388 |
|
Unik
|
Sv: Gruffetråd #16Eg sendte ei melding på fredag. Ei anna på lørdag. Begge meldingane er sett.Eg skjønner at det sannsynligvis er fleire enn meg som er interessert eller at hen jobbar i helga. Men eit lite svar hadde vert innmari kjekt.
|
|
#389 |
|
Eppur si muove.
Sv: Gruffetråd #16Jeg svarer alle. Klart at ti svar tar lengre tid enn ett, men de fleste lurer jo på det samme (om tingen er tilgjengelig fremdeles) så det er bare å kopiere inn samme svar til alle.
|
|
#390 |
|
Er frisk!
|
Sv: Gruffetråd #16Jeg svarer alle og blir superirritert over folk som bare slutter å kommunisere. Normal folkeskikk å kommunisere til ting er avklart.
|
|
|
#391 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #16Jeg svarer også alle, men ikke nødvendigvis med én gang. Jeg svarer ikke alltid med én gang jeg får en sms eller e-post heller, og mener det er en helt urimelig forventning å ha. Vi kan ikke kreve at folk skal være tilgjengelig til enhver tid, selv ikke når de skal selge noe på Finn.
|
|
|
#392 |
|
Er frisk!
|
Det er jo de som ikke svarer i det hele tatt jeg snakker om.
|
|
|
#394 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
|
#395 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16At det vil være bikkjekaldt inne fram til frosten blir litt mer stabil. Leiligheten klarer ikke regulere varmen når det svinger sånn ute.
|
|
|
#396 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Åi, kan det være årsaken til at jeg synes høsten i nyhuset er så grisekald? Det syntes jeg i fjor og i forfjor også. |
|
|
|
|
#398 |
|
Lesende
Nei, men vi har varmekabler i alle gulv. Det har vi ikke hatt i de 58 årene vi har levd før. Kan det være de bør opp et halvt hakk? Jeg fyrer med ved når jeg synes det blir for kaldt, men det tar tid før varmen har spredt seg. |
|
|
|
|
#399 |
|
Ser lyst på livet
|
Det kommer an på om de et effekt- eller termostatstyrt. |
|
|
|
|
#400 |
|
Lesende
Jeg tror de er termostatstyrt, siden vi har et sånt display med innstilt temperatur vi kan regulere opp eller ned. Kan du forklare meg forskjellen? |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|