Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2026

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-26, 16:18   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2026

Så kjedelig da!

Min mor lager fotoalbum til konformantene, men de skriver ut bilder oglimer inn på papir, så det er ikke leveringstid sånn, de gjør det til alle barnebarna, jeg er glad jeg slipper den jobben, for å si det sånn. JEg haded komemr til å være for sen med alle.

Unde en uke igjen her, og vi har altså ikke fersigstilt fotopresentasjonen på festene eller talen heller. Jeg skalh a noen bilder på papir til dekor også og må sikerkt oppsøke elkøp som kan skrive demut for meg. Sent ute med ca alt

(Men, boooket lokael til 12.5.2030 i går, så vi er da tidlig ute med NOE)

Gammel I dag, 08:12   #42
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal også ha en fotopresentasjon, men nå laster jeg bare inn alle bildene jeg brukte i fotoboka, så regner med at den skal gå relativt raskt å lage. Men vi må ha med litt film og slikt fra han var liten, de vil det nok ta litt mer tid å finne fram... Ja og så tale da... Det spinner i bakgrunnen i hodet hele tiden, men ingenting er satt ned på papiret ennå. Mannen og døtrene våre skal synge/spille "hans" låt og er i gang med øvingen, litt usikker på hvordan de ligger an, men tror det blir et koselig innslag.

Men vi har satt opp flaggstang da, så da skal flagget til topps på den store dagen.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:29   #43
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi har bare balkongflagg, men konfirmantene heiser flagget på festlokalet klokken 8 lørdag morgen, har jeg avtalt. dvs, jeg sa fra at min konfirmant skal i alle fall det, o kusina som ska lkinrneres sammen med henne vil være med på det så får de dukke opp Og det sa de at de gjør. (og så skal vi hjem og spise frokost etterpå )

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.