|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Hundesparkesykkel - hva mener dere om denne?Kom over en annonse for en hundesparkesykkel, som ser veldig fin ut. Jeg har en hund med mye energi som nok hadde elsket å løpe og dra en sånn. Men er det trygt? Hva mener dere, og har noen erfaringer? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hundesparkesykkel - hva mener dere om denne?Jeg har verken hund eller sparkesykkel, men kjenner folk som har, og sett dem i aksjon. Tror de anser det som trygt, siden de lar barna, inkl nabobarn, kjøre med den (for ordens skyld, en voksen fulgte etter på sykkel, jeg møtte dem på grusvei i marka). Så veldig gøy ut!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 01-05-26 kl 23:46. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hundesparkesykkel - hva mener dere om denne?Trygt kommer vel an på hvor god kontroll du har på hunden din, tenker jeg.
|
|
|
|
#5 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hundesparkesykkel - hva mener dere om denne?Det er trygt. Start på en grusvei hvor dere er alene, jobb som med snørekjøring og la hunden få kose seg med å være på jobb. Vi har kjørt en del med polarhunden vår, og skulle hun se et ekorn, så kan man bare hoppe av, så jeg opplevde det som fint og helt trygt allerede fra hun var unghund og uten at jeg hadde turt å sette meg på en vanlig sykkel med henne foran.
|
|
|
#6 |
|
En som trener
|
Sv: Hundesparkesykkel - hva mener dere om denne?Takk for svar og råd! Han er i all hovedsak en veloppdratt hund (mannens fortjeneste), og har de fleste kommandoer inne. Men så er det jo disse «oi, se, et ekorn»-situasjonene da, hvor rullegardinen går ned. Så betryggende å lese det du skriver, Sol. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|