|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til reisemål for meg og tre tenåringer?
Har visst ikke spist der. Vet flere har gått konkurs etter korona. Min mor var der i høst. Hun og samboer har reist i ca 25 år dit mange ganger i året. Jeg forstår godt at de likte stedet.
|
|
|
#22 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til reisemål for meg og tre tenåringer?Jeg skal absolutt sjekke ut Nerja!
|
|
|
#23 |
|
Klar
|
Sv: Tips til reisemål for meg og tre tenåringer?Bare husk at påska er veldig tidlig. Det er kaldt i sjøen og det er mange hoteller som ikke har oppvarmede basseng. Dere kan så klart være superheldige og få t-skjortevær i Spania i mars, men det er ingen garantier. Så hvis der ender der så bør du være veldig tydelig på forventningsstyringen. Da er det ikke sikkert det blir badeferie. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Tips til reisemål for meg og tre tenåringer?Hvis sydentur er greia, ville jeg beveget meg atskillig lenger enn Spania. Vi var på Kanariøyene en påske en gang og det var faktisk ikke veldig varmt der da heller. En del vind. Jeg kunne likevel valgt det igjen, men ikke noe lenger nord om poenget er syden liksom. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|