|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 17. mai er vi så glad i?Hva er ditt forhold til nasjonaldagen? Stress? Mas? En fin dag for ettertanke? Fyr løs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?15 år i korps, flere år med ufrivillig barnløshet og en generell motvilje mot krampefestlige merkedager har torpedert mitt forhold til nasjonaldagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Før syntes jeg det omtrent bare var stress og mas med 17. mai, men etter at jeg flyttet hit til byen, møtte min mann og ikke minst nå når vi har barn så synes jeg det er en kjempekoselig dag. Jeg gleder meg veldig.
![]() |
#5 |
Nå også i farger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Det er en dag med masse stress og mas, OG kos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
tankefull
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg liker 17. mai. Jeg får høytidsstemning når jeg ser alle flaggene og hører korpsmusikken, spesiellt når de spiller nasjonalsangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg elsker 17. mai.
![]() |
![]() |
#8 |
I farta!!
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Eg er veldig glad i 17. mai og gler meg veldig.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg elsker den dagen og gleder meg til den hvert år. Gleder meg ihjel, faktisk!
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Før var 17 mai en anledning til fest og moro, men nå er dagen for ungene. Vil gjerne gi de opplevelsen av en tradisjonell 17 mai, så det blir å se og gå i tog, spise is og delta i leker på nærskolen, kaffe med familie før borgertog og grilling/mat sammen familie og/eller venner på ettermiddagen og kvelden.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Det eneste som er litt stress er akkurat når vi kjører til barnetoget, men etter flere år så har vi vel funnet den beste ruten å kjøre. Det er så voldsomt mange biler ute på veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg liker 17. mai, aller mest fordi ungene elsker den dagen. I forkant er det mye stress med 3 bunader, i etterkant er det stress med svigers på rømmegrøt. Alt i alt er det en stressende dag (inkludert at alle foreldre til skolebarna må jobbe dugnad i på kjøkken, i kiosk og med premieutdeling/lykkehjul, lodd og hva_har_du), men jeg fryder meg over glade og forventningsfulle barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg misliker den dagen så sterkt at det gjør vondt.
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Veldig avslappet forhold. Eneste jeg har tenkt at vi får med oss, er ballong til Kaninungen og litt vifting med flagg, noe som innebærer en tur til byen. 18. mai, derimot, er datoen som er grunnen til gulvvask, kakebaking og andre krampeaktige forberedelser her i heimen
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg vil bli med Ingrid-Lille og Canisa på hyttetur. |
![]() |
![]() |
#16 |
lykkelig
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?17.mai er et evig stress fra ende til annen. Sist redigert av Knerten : 16-05-08 kl 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Det er mye styr og mye moro.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Det var noen år der jeg følte meg på siden 17 mai, og det var jo ikke så ok. Alt i alt har jeg gode minner fra 17 mai som liten, og helt fra Mazungen var bitteliten har jeg storkoset meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
blid
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg synes at det er flott med korps, glade unger og masse flotte bunader! Vi starter dagen forskrekkelig tidlig (alle mann ut av huset kvart over sju i morgen tidlig), men med litt planlegging så unngår vi at det blir bare stress.
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg elsker 17. mai og har alltid gjort det. Men så er jeg generelt glad i feiringer også.
![]() |
|
|