|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?Lillesøster skal ønske seg tilskudd til stakk i dåpsgave. Type "skjørt med seler som vokser med barnet". Kanskje storebror skal ønske seg det samme i treårsgave? Finnes de i gutteversjoner fra 3 år og opp? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?Rondastakk med rutaliv, pleier vel å kunne fungere som en voksedrakt for søte små jenter.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?http://www.haugtussa.no/haug_barn.html Her selger de barnedrakter. Finner ikke noe stedtilknytning, men de holder til i Oslo.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 18-05-08 kl 15:14. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?Poden har Eventyrdrakt. Han fikk den da han var 3 1/2 tror jeg, og skal bruke den siste gang i konfirmasjon neste helg. Den har altså holdt i 3 år.
|
|
|
#6 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?Her er det lokale og kjente som syr. Mamma syr bånd og velger ut stoff og farger og får ei ho kjenner til å sette sammen stakken.
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?Disse synes jeg er fine til barn.
|
|
|
#8 |
|
I farta!!
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?Det er disse mine små har. Me bur i Hallingdal og den er fra Hallingdal.
|
|
|
#9 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en barnestakk?Da har jeg sendt mail - si fra hvis du ikke har fått bildene
|
![]() |
|
|